Efter en männsika finns nog inte så mycket mer att klona... :l
Undrar hur många misslyckade försök det krävdes för att lyckas få fram hästen...
27 svar · 1 339 visningar · startad av Ingrid
...en häst.
Var skall det sluta?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,341238,00.html
Efter en männsika finns nog inte så mycket mer att klona... :l
Undrar hur många misslyckade försök det krävdes för att lyckas få fram hästen...
Vi får väl hoppas att det slutar nu.. :l
Var skall det sluta?
Jag är precis lika förvirrad som du. Den logiska ordningen vore ju får, åsna och George W Bush. Plötsligt slänger man in en häst bara sådär. Skrämmande.
Men jag då?
Angående Chainsaw's teori:
Vad är det som säger att hästen inte är den fjärde i ordningen, men den tredje blev skvatt galen så denne hålls det tyst om? :p
PeW skrev:
Angående Chainsaw's teori:
Vad är det som säger att hästen inte är den fjärde i ordningen, men den tredje blev skvatt galen så denne hålls det tyst om? :p
Den tredje blev skvatt galen så han fick bli president. :e
Efter att ha lyckats med att klona en människa blir det väl att försöka "klona" en urtidsdinosaurie...
Jag såg hästen på TV inslaget, em yster fåle. Dolly hette väl fåret? Var Bush det tredje?
LeonL skrev:
Efter att ha lyckats med att klona en människa blir det väl att försöka "klona" en urtidsdinosaurie...
Ryssarna hittade celler från en mamut som de trodde kunde användas för att återskapa dessa. Skulle inte förvåna mig om de försöker.
Vad jag vet så har de ännu inte hittat något som kan användas för att återskapa en dinosaurie.
Darren, det har jag inte hörttalas om :o... men man borde ju kunna klona en mammut.. mha en elefanthona, eller?
wow fett, framtidens krigsmedel --> Dinosaurier :e
Ingrid skrev:
Ang. Bush
Kan en man bli en genetisk kopia av sin mor?
De hittar på så mycket nu för tiden. ;)
Är USA's president en man??? :q
Ursäkta min dåliga humor :r
LeonL skrev:
Ingrid skrev:
Ang. Bush
Kan en man bli en genetisk kopia av sin mor?
De hittar på så mycket nu för tiden. ;)Är USA's president en man??? :q
Han leker med vapen.
(min något enkla definition av en man :e )
LeonL skrev:
Ursäkta min dåliga humor :r
Visst.
Mr.N skrev:
Men jag då?
Det är en befogad fråga.
Mr. N. skrev:
Ingrid skrev:
Mr. N. skrev:
Men jag då?
Det är en befogad fråga.
:e :bire
LeonL skrev:
Darren, det har jag inte hörttalas om :o... men man borde ju kunna klona en mammut.. mha en elefanthona, eller?
Tyvärr är jag dålig på kloning och allt som har med kloning att göra så jag vågar inte säga om det skulle fungera med elefanthonan eller inte.
Angående cellerna... Egentligen hittade ett helt djur någonstans i Sibirien. Till och med håret var kvar. DNA strängen var hel i några celler så...
Här kan du läsa lite mer.
http://www.bbs-winsen.de/GoBlack/magazin/stories/mammut/mammut.htm
*tyvärr endast tyska*
Mr. N skrev:
Ursäkta mig, men... Är det bara jag som tycker att tofflorna som kan skymtas på den här bilden är lite... Fåniga? Jag menar, det hade varit okej om det hade varit vädurskaniner som man hade kört upp fötterna i för att få den där varma, gosiga känslan. Men det här ser ju bara fånigt ut.