Efter att ha velat i två år om att börja plugga har jag nu bestämmt mig och tackat ja till Systemvetenskap / Konstruktion i Lund. Trött på att jobba så har jag grejjat tjänstledigt för att testa om jag trivs bättre med att studera. Då jag ännu inte fått tag på en studentlya som är större än 35m2 kommer räknar jag iskallt med att Mr Blonde ger mig tillträde till stora delar av hans centralt liggande lägenhet på obestämd tid :)
Lägger dock in en brasklapp, råkar jag ut för en jevel i töntig overall som försöker få mig att göra något jag inte vill kommer jag nog spendera kommande 7 åren på Hall.
Lägger dock in en brasklapp, råkar jag ut för en jevel i töntig overall som försöker få mig att göra något jag inte vill kommer jag nog spendera kommande 7 åren på Hall.
Det är ju i sånna situationer det kan vara bra att ha en butterflykniv :birp
Ja, eller en egen liten mc-klubb...
Eller en kombination kanske? En liten mc-klubb där alla medlemmar bär butterfly...
Bire har en poäng då det troligtvis inte blir jag som tar smällen när mina knuttepolare läxar upp ett par civiling. studenter i ful overall med märken. Bire, tack nu måste jag skaffa mig ett Posse med mc killar. :)
Då kan vi sätta våra världsherraväldesplaner i verket utan att ha det geografiska handikappet vi har idag! Det skall bli en ära att få träffa mannen som skall regera jämnlikt tillsammans med mig vid min sida! :f