kom igen
Jag bara undrar en sak..hur länge har du klarat att va inomhus som längst mit rekord ä 14 dagar när jag var sjuk vinter kräk sjukan
23 svar · 653 visningar · startad av kronal
Jag bara undrar en sak..hur länge har du klarat att va inomhus som längst mit rekord ä 14 dagar när jag var sjuk vinter kräk sjukan
kom igen
2
6 veckor = 6 * 7 dagar = 42 dagar
Och kom inte och tro nu att jag gjorde detta frivilligt. Jag hade kikhosta. ;)
Jag brukar sällan ha tillfälle att vara inomhus mer än en dag eller så...
När jag hade min körtelfeber som värst var jag inne 4-5 dagar. Det var tråkigt.
4-5 dagar kanske pga akut sjukdom.. Strävar inte efter att ha höga InsideTimeRecords direkt.. ;)
hehe
Det räknas inte vid sjukdom, frivilligt måste det vara ;)
Och då hamnar dom flesta på 2-3 dagar.
ok chefen
När jag var 15 bast så låste jag och en kompis in oss på mitt rum med igensatta fönster och ett bärbart kylskåp.
Ingen TV, inga klockor.
Vi klarada av fem dagar.
Web-Tor skrev:
När jag var 15 bast så låste jag och en kompis in oss på mitt rum med igensatta fönster och ett bärbart kylskåp.
Ingen TV, inga klockor.
Vi klarada av fem dagar.
Vad i hv? :e
Web-Tor skrev:
Ingen TV, inga klockor.
Vi klarada av fem dagar.
Och ni gjorde? §e
Och ni gjorde?
Spelade girarr, läste böcker, körde bilbana, lagade pizza i mikron...
...det blir ganska enformigt med mikropizza i fem dagar. :l
Hmmm undrar var Big Brother snott sin idé ifrån.. ;)
Web-Tor skrev:
Ingen TV, inga klockor.
Vi klarada av fem dagar.
Ni måste verkligen hata er själva, era liv, och allt ni står för för att göra en sån sak. Så utomordentligt underbart gjort :e
gött..engång låste jag in mig på en toalett i en dag untan att koma ut då var jag 6 år och det ända jag gorde va att skita och dusha..Och det var inget litet skvsår jag hade rumpan sen
mohhaaa