Usch, inte nog med att jag mår dåligt(jävla förkylning) så ska jag tydligen upp imorn kl.9 för att åka till Örebro och kolla på kök på IKEA, gaaah!
Behöver visserligen inte följa med men det är bäst att göra det, annars kommer mina föräldrars fantasi att skena iväg nåt så otroligt så när ombyggnationen är klar av vårat kök och mitt gamla rum som ska bli nån typ av matsal så kommer det se ganska konstigt ut med all sannolikhet om man inte hojtar till...
Gah, medlidande!
Kan inte någon snäll wF-are från Örebro komma och ge mig en rullstol, mina ben är tillräckligt bortdomnade och värkande nu(spring en mil, sov, vakna dagen efter :OO ) och att springa runt på IKEA är inte det som är minst jobbigt precis. :l
Tilläggas bör även att den som kommer med rullstolen bjuder jag på antingen en stor tunna öl eller en, kanske t.o.m två, fina flaskor wisky(notera whisky, inte whiskey utan whisky ;) )!
Tilläggas bör även att den som kommer med rullstolen bjuder jag på antingen en stor tunna öl eller en, kanske t.o.m två, fina flaskor wisky(notera whisky, inte whiskey utan whisky ;) )!
Oops :P
Du kan vara säker på att det kommer att stå en rullstol vid entrén med ditt namn på när du kommer. Tyvärr fick jag inte tag på någon eldriven men jag hoppas det duger med en gammal hederlig armdriven.
Oops :P
Du kan vara säker på att det kommer att stå en rullstol vid entrén med ditt namn på när du kommer. Tyvärr fick jag inte tag på någon eldriven men jag hoppas det duger med en gammal hederlig armdriven.
Urk!
Det stog ingen rullstol där minsann!
Är du säker på att du ställde den utanför IKEA och inte någon annan affär? :o
Utmärkt tillfälle att stilla din nyfikenhet
Jo, jag kollade efter lite fina möbler att försöka få kontakt med men jag hade fullt upp med att hålla reda på vart mina föräldrar var någonstans, men men, får väl bli någon annan gång. :l
256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25