KittiMedlem sedan apr. 20021 899 inläggFrågan#1 Imorrn (torsdag) kl 9:50 sitter man på planet på väg till Arlanda. Wee! :bire
Får se om man hittar någon iklädd en wF-tröja... Måste ju få ropa "kolon-e"... ;)
Just det ja, sen sa ju Mika3l att jag skulle sparka @nders på "ett visst ställe"... men det hoppar jag nog över... ;) Kan ju sluta illa... §jr
Ses om en vecka, wF! :birp :f :f
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Re: Stockholm nästa!
Kitti skrev:
Just det ja, sen sa ju Mika3l att jag skulle sparka @nders på "ett visst ställe"... men det hoppar jag nog över... ;) Kan ju sluta illa... §jr
Nu blir jag djupt besviken!
@nders borde ha en spark för att han inte har lyckats fixa min stereo än! §e §jr
@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggJag skall be att få meddela att jag vid ett flertal tillfällen meddelat Mika3l hur stereoreparation skall gå till, men ändå är den fortfarande trasig?
Jag kan också berätta för er att det är koolt med karatebrudar, så en liten spark ska jag nog kunna stå ut med.
Mvh
bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inläggKitti: tror du att de kommer stå med banderoller och konfetti när du kommer ned eller? :P :e
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
@nders skrev:
Jag skall be att få meddela att jag vid ett flertal tillfällen meddelat Mika3l hur stereoreparation skall gå till, men ändå är den fortfarande trasig?
Jag kan också berätta för er att det är koolt med karatebrudar, så en liten spark ska jag nog kunna stå ut med.
Mvh
Jag har ju redan gjort det du har sagt till mig men det hjälper ju inte! :l