hey, i 10månader skulle man kunna "offra" att inte bära kortarmat för att få den tillbaka..
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,336279,00.html
Hur gör han när han vill bära kortarmat? :l
30 svar · 820 visningar · startad av Kristianstad
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,336279,00.html
Hur gör han när han vill bära kortarmat? :l
hey, i 10månader skulle man kunna "offra" att inte bära kortarmat för att få den tillbaka..
Kristianstad skrev:
Men han måste ju bära kortarmat resten av livet?
Förklara vad du menar, för jag förstår ingenting.
Är det meningen att han bara ska ha en klump hud hängandes mellan benen, eller tror ni att de ska "koppla in" (det låter lite groteskt :)) urinrör, svällkroppar m.m.?
Som jag sa på MSN tidigare.
Det är fest, folk sjunger och gapar för full hals... ryssen svänger runt med armarna och helt plötsligt... ooops. Det var inte meningen. §jr
kortarmat: armarna är korta ;)
kortärmat: tröjärmarna är korta ;)
lite skillnad :stud:
Fick han bestämma själv hur lång den skulle bli? :P
Jag fattar inte :P Det är ju abra en köttbit och kan ju inte ersätta en.. ehh.. vanlig :OO :stud
äckligt :e
kortärmat menar jag :D
LeonL --> alltid är det väl nån som blir lurad/imponerad :r §e
Kristianstad skrev:
Men han måste ju bära kortarmat resten av livet?
???
Nej den växte tydligen 10mån på armen och efter det mellan benen
celia skrev:
LeonL --> alltid är det väl nån som blir lurad/imponerad :r §e
Yikes... undrar om han fick välja hur länge den skulel växa :P
Skulle ni ha låtit den sitta kvar i ett år till, om den hade blivit fem centimeter längre? :e
jake skrev:
Jaha. Jag förstod det som om den skulle vara kvar på armen resten av hans liv.
Kristianstad skrev:
jake skrev:
Och du ifrågasatte aldrig vad vitsen i så fall skulle vara med att gå runt med en kuk på armen resten av livet :q
sgtpepper skrev:
Kristianstad skrev:
jake skrev:
Och du ifrågasatte aldrig vad vitsen i så fall skulle vara med att gå runt med en kuk på armen resten av livet :q
För att bespara långfingret lite muskelträning i den mån man lackar till på någon i trafiken?
Kissa på elkablar är inte att rekommendera ;)
Det är bara en biff som så smånigom kommer att placeras på rätt ställe, den kommer inte att fungera rent praktisk med känsel och så, och kommer inte heller att kunna ersätta "orginalet" eller vad man nu väljer att kalla det.
Blårand skrev:
Kissa på elkablar är inte att rekommendera ;)
Det är bara en biff som så smånigom kommer att placeras på rätt ställe, den kommer inte att fungera rent praktisk med känsel och så och komemr inte på något sätt att kunna ersätta "orginalet" eller vad man nu väljer att kalla det.
kan han inte ens pinka med den? :q :OO
Alpha II skrev:
kan han inte ens pinka med den? :q :OO
Vad jag förstår av artikeln, så kommer han inte att ha någon känsel alls i den. Men det är kanske möljligt för lärkarna att koppla in urinröret. Det låter ju inte helt omöjligt?
WebForum skulle nästan ha ett Aftonbladet forum där man kan kommentera varenda artikel i Aftonbladet.
Så slipper man alla dessa meningslösa trådar i Caféet...