webForumDet fria alternativet

Balder

Film & TV

28 svar · 1 174 visningar · startad av Lofberg · sida 2 av 2

Frågan, av Lofberg

Den var värd varenda minut (av de 1 h 30 min) i kö, så häftig alltså. Har nog alldrig skrattat så mycket på nöjesfält. Rekommenderar den varmt ;) :) :bire . Liseberg i övrigt då, ja, mycket folk, en skur med jätte vått regn, hetta i solen, kylda drycker som jag inte köpte, mycket pant, en Spin Rock som rockade (verkligen) och gamla klassiker som Bergbanan och Flume-Ride. Men vad hade de gjort av

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 19992 555 inlägg

Kan rekommendera Space Mountain i Disneyland, Florida.

Finns (fanns åtminstone när jag var där) på Eurodisney, Paris också. Så man behöver inte åka längre än så för att pröva den.

Håller med om att den är grym. Loopar, skruvar och annat tills man knappt vet vad man heter längre. :)

Medlem sedan apr. 2003289 inlägg

Jag va på liseberg +
stod precis vid Balder o kollade Upp!
=
jag åkte den aldrig! :(

Medlem sedan mars 20023 561 inlägg

RedRoze skrev:

Jag va på liseberg +
stod precis vid Balder o kollade Upp!
=
jag åkte den aldrig! :(

Då missade du någonting! ;)

Medlem sedan mars 2003970 inlägg

Vill ni åka den bevisat värsta berg-och-dalbanan i Europa så gå till Parc Asterix och åk deras lila förbannade sak som jag inte kan komma ihåg vad den heter.
Den var bevisat värst när jag åkte vid....låt mig se....9 års ålder, och då var jag t.o.m för kort :e, stod på tå för att komma in.
Reklamen för Parc Asterix är dock rent ut sagt psykopatisk, runda plakat med små barn som är målade till oigenkännlighet och så står det med stora bokstäver åt alla håll och från alla vinklar: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :l
Psykopatisk.

Sen hade min kompis en episod på skara sommarland(*ryser vid tanken på skara = bert karlsson*), han är mycket lång och har en riktigt mörk röst för sin ålder, och skulle vid 13 års ålder åka deras 15 årsbegränsade go-karts.
Hans pappa (som f.ö har fixat min dator och mitt bredband :bire)
blev smått förbannad när båda var tvugna att visa leg och sa:
"A men för fan, lyssna på han bara."
Min kompis:
"ÖH!"
Sedan fick båda "njuta" av skara sommarlands snigelkarts.

Medlem sedan feb. 2003250 inlägg

Det läskigaste jag åkt var en gammal bergfalke från 60 talet, (segelflygplan) som vi testa G krafter i, fan planet är ju byggt av rör å tyg å å trä....

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

Balder är allt kul.

När jag var där nu för ett tag sedan åkte vi den ca 10 gånger

var aldrig mer än 15 mins kö på dagen och då åkte vi den 5 gånger i spö regn, det var skit kul :e

Sen på kvällen fick vi sitta kvar i tåget :) Så vi åkte 5 gånger på rad utan att kliva ur :birp

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Hmmm, konstigt. När jag var där var kön 1 h 30 min (ca) men visst, det kan ju skifta. Men att du kunde åka den i regn var väldigt konstigt. När det öste ner som värst (väldigt mycket regn) stängde de den.

Medlem sedan apr. 20003 424 inlägg

skumt :o

Jag åkte den i regn och som längst var kön 15 min

Medlem sedan nov. 20023 429 inlägg

Va dumt av mig att inte tänka på detta tidigare: De bryr sig så klart mer om min och Mr. N's säkerhet än va de bryr sig om din ;) :P §e :e

318 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
187 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
187 ms — ändringar (db)