En sak som är fel är att ens komma så långt som att ställa frågan på webForum.
Det är idioter som ens tänker tanken.
26 svar · 1 036 visningar · startad av Lantis
E det fel att köpa en hora när det bara kostar runt 280 spänn för en natt??
En sak som är fel är att ens komma så långt som att ställa frågan på webForum.
Det är idioter som ens tänker tanken.
![]()
![]()
![]()
![]()
Om någon betalar 280:- för dig, så lär det då inte vara för hjärnan ;)
tja, det beror ju på hur rymligt samvete man har och hur stort intresse man har av att följa lagen.
Du menar att det skulle vara mer okej för att det skulle vara "billigt"?
Åh herregud :OO :x
dubbelpost :r
Ett litet tips: sakerna som står i dom mail du får är inte alltid sanna. Det gäller att sortera ut dom korrekta från dom falska. Se bara på mig - efter lite möda har jag lyckats få ut närmare 84 miljoner dollar ur Nigeria, plus att min penis nu är fjorton meter.
Chainsaw skrev:
Ett litet tips: sakerna som står i dom mail du får är inte alltid sanna. Det gäller att sortera ut dom korrekta från dom falska. Se bara på mig - efter lite möda har jag lyckats få ut närmare 84 miljoner dollar ur Nigeria, plus att min penis nu är fjorton meter.
ROFLOL :e :e :e
SirPeter skrev:
Chainsaw skrev:
Stämmer in i smilen :e :e :e
:birp
Är itne det lite väl dyrt? :p
Viking skrev:
Är itne det lite väl dyrt? :p
Jo, det finns ju betydligt billigare sätt att få klamydia än från lydia.
bassebhu skrev:
SirPeter skrev:
Chainsaw skrev:
Stämmer in i smilen :e :e :e
Bara att hålla med! Skål för det! :birp :e :e
Jag tror inte att du kan köpa någon för 280 kr. Massvis av års arbete för 280 spänn? Vet du vad det blir i timmen? :q
Chainsaw: :birp
För att göra en lång fråga kort: ja, det är fel. Vår kollektiva moral (samt min personliga) accepterar inte prostitution.
haha :e ne 280 e ok men 300 är skamligt :OO
Förresten! http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&forumid=110&threadid=49845&highlight=prostit*
Fler för än mot. :D