P PeW Medlem sedan juni 2000 10 432 inlägg Frågan 21 juli 2003 22:36 #1 Tycker faktiskt att wF som community, på senare tid fått lite väl hård kritik och att lite väl hårda ord är sagda utan försoning. På den gamla goda tiden (jo - det finns alltid en gammal tid som är god ;)) så poppade det upp lite kramtrådar när något gått snett.
exempelvis:
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=30716
Så nu vill jag härmed ge er alla en stor fet kram! :f
J Josef Medlem sedan mars 2002 3 561 inlägg *Kramar Pew tillbaka + alla andra* :f
hypatia Medlem sedan feb. 2001 6 388 inlägg *skickar digitala kramar till alla utom PeW... ;) *
Nu vill jag kramas på riktigt, så datorn får stängas av. PeW :f
Dryden Medlem sedan aug. 2002 18 625 inlägg
hypatia skrev:
*skickar digitala kramar till alla utom PeW... ;) *
Nu vill jag kramas på riktigt, så datorn får stängas av. PeW :f
...till alla utom marja för henne ska jag krama på riktigt. ;) :f
Men datorn stängs bannemej inte av... :e
Qimen Medlem sedan juni 2001 5 009 inlägg Bamsekram till er alla av mig :f :f :birp :bire
@nders Medlem sedan juni 2000 32 967 inlägg Ja, tamejfasen!
Ta emot! :f :f :f :f :f :f :f :f :f
spango Medlem sedan juni 2000 8 205 inlägg Jag står nog kvar i ett hörn och tjurar. *kastar sig sig undan alla hemska kramar som kommer flygande*
Theon Medlem sedan jan. 2002 3 554 inlägg Lysande ide :birp
Kramar själv dock endast damer (såväl stora som små), men klappar alla pojkar, herrar och gubbar ömsint och vänskapligt på huvudets ovansida på ett farbroderligt sätt :e
G Gandalf Medlem sedan sep. 2001 2 186 inlägg *Kjamizzajj* *lEr* *blINk BLinK* :f :f :f :f :f
Okkido Medlem sedan maj 2000 7 492 inlägg Ger alla en digitalkram, förutom Erik Juhlin, han sätter jag på.
Erik tar inte, Erik ger! :p
bassebhu Medlem sedan nov. 2001 6 480 inlägg Re: För lite kramar
Underbart initiativ PeW :e
Tycker också att det har varit lite mycket groll och tråkigheter på sista tiden.
*KRAMAS*
Glöm inte att vi alla är ettor och nollor i grund och botten. Nåja, nollor iaf ;)