webForumDet fria alternativet

Aj, min fot!!!

Småprat

26 svar · 736 visningar · startad av Kitti

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg
Frågan#1

Attans åzzå...

I lördags var allt å bra, i alla fall fram till kvällen. Hade precis varit och badat (första gången för i år)... och vad händer när man kommer upp ur vattnet? Jo, jag vrickar foten!!! Nu går man alltså omkring med kryckor! :(

Det gör ont, kan inte göra nåt med foten. Läkarna måste avvakta en vecka dessutom, innan de kan avgöra om nåt är sönder etc... *suck* *buhu*

Och så ska man till Sthlm på drygt en vecka... (Vill inte ha kryckor då, hur ska man annars på en vecka hinna med allt där?? :e )

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Kommer ihåg gamla minnen från min tid som innebandyspelare, vrickade högerfoten på träningen och när den hade läkt efter X antal veckor så på första träning efter att jag hade vrickat högerfoten så vrickar man vänsterfoten, vad är det för odds att man ska vricka båda fötterna inom loppet av några veckor :D

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Det lät ju inge kul.... :l

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

medialabs skrev:

..., vad är det för odds att man ska vricka båda fötterna inom loppet av några veckor :D

Lät ungefär som när jag kutade Göteborgsvarvet förra året. Hade kutat drygt 20km (av 21km) när jag plötsligt får kramp i högervaden. Lägger mig ner, vrider mig av smärta och några vänliga löpare och åskådare kommer fram och hjälper mig. Är på fötterna igen några minuter senare, kutar två-trehundra meter och då nyper det till i vänstervaden också och samma procedur upprepar sig (vrida sig av smärta, få hjälp av åskådare som den här gången dock inte visste hur de skulle hjälpa till... :l). Var ganska färdig när jag gick i mål och hade en go' träningsverk därefter. Ajaj. :)

Skillnaden mellan oss är nog att sannolikheten att båda mina vader skulle krampa sig var tusen gånger så hög som att du skulle vricka dina fötter. :)

Krya förresten. Det har jag gjort nu, mitt lår är läkt (den skadan satt i flera veckor längre än jag befarade) och det var inga större problem att vila sig i form. :OO

Högerfoten har jag ju vrickat nu, det värsta är att detta är andra gången jag vrickar den foten. :l

Medlem sedan mars 20023 686 inlägg

Kitti skrev:

Högerfoten har jag ju vrickat nu, det värsta är att detta är andra gången jag vrickar den foten. :l

- :l

medialabs skrev:

:l

Håller med... ;)

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg

Jag har brännmärken efter cigg på både vänsterhanden och högerhanden om det hjälper ert lidande :)

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Kitti skrev:

Det låter ju helt sjuk. Vrickat, till och med...

.ilb atål tta etni kcig ted neM .tålröF

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

Så himla typiskt. Satte mig just utanför stolen...och har jävligt ont. :e

Ps. Jag tycker synd om er andra med skador också. ;)

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Ingrid skrev:

Så himla typiskt. Satte mig just utanför stolen...och har jävligt ont. :e

Ps. Jag tycker synd om er andra med skador också. ;)

Missade du stolen??? ;)

Jag vill nog hellre se det som att stolen missade mig
eftersom jag siktar så bra när jag ska sätta mig borde stolen kunnat stå kvar i sitt ursprungsläge istället för att snurra undan.

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Karate *skakar på huvudet*

bassebhu den brunstige plåstrar nog mer än gärna om dig ;) :P

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

spango skrev:

.ilb atål tta etni kcig ted neM .tålröF

:e

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Re: Aj, min fot!!!

Kitti skrev:

Attans åzzå...

Jazzå! :P

Näh, men du får krya på dig.. har för mig att Dryden hade också någon skada i foten när han skulle häva upp sid ur vattnet. Något med snäckor. Minns inte riktigt :p

Som sagt, krya på dig.

"Ha d zå brA!" :P :P ;)

Medlem sedan sep. 20012 186 inlägg

Kitti: Kolla om du kan få foten omkramad Här

Medlem sedan apr. 20013 480 inlägg

Åk till Kunsgängen så kanske det kommer någon snäll sjukvårdare från armén och hjälper dig

Gandalf skrev:

Hu mor. :e

Lord Pingu skrev:

Åk till Kunsgängen så kanske det kommer någon snäll sjukvårdare från armén och hjälper dig

Syftar du på dig själv då, eller? ;) :p

Gandalf skrev:

Va nu då? ;)

Gandalf skrev:

Det gör han säkert... :p :e

258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.6fe65c25
115 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)