I lördags var allt å bra, i alla fall fram till kvällen. Hade precis varit och badat (första gången för i år)... och vad händer när man kommer upp ur vattnet? Jo, jag vrickar foten!!! Nu går man alltså omkring med kryckor! :(
Det gör ont, kan inte göra nåt med foten. Läkarna måste avvakta en vecka dessutom, innan de kan avgöra om nåt är sönder etc... *suck* *buhu*
Och så ska man till Sthlm på drygt en vecka... (Vill inte ha kryckor då, hur ska man annars på en vecka hinna med allt där?? :e )
Kommer ihåg gamla minnen från min tid som innebandyspelare, vrickade högerfoten på träningen och när den hade läkt efter X antal veckor så på första träning efter att jag hade vrickat högerfoten så vrickar man vänsterfoten, vad är det för odds att man ska vricka båda fötterna inom loppet av några veckor :D
..., vad är det för odds att man ska vricka båda fötterna inom loppet av några veckor :D
Lät ungefär som när jag kutade Göteborgsvarvet förra året. Hade kutat drygt 20km (av 21km) när jag plötsligt får kramp i högervaden. Lägger mig ner, vrider mig av smärta och några vänliga löpare och åskådare kommer fram och hjälper mig. Är på fötterna igen några minuter senare, kutar två-trehundra meter och då nyper det till i vänstervaden också och samma procedur upprepar sig (vrida sig av smärta, få hjälp av åskådare som den här gången dock inte visste hur de skulle hjälpa till... :l). Var ganska färdig när jag gick i mål och hade en go' träningsverk därefter. Ajaj. :)
Skillnaden mellan oss är nog att sannolikheten att båda mina vader skulle krampa sig var tusen gånger så hög som att du skulle vricka dina fötter. :)
Krya förresten. Det har jag gjort nu, mitt lår är läkt (den skadan satt i flera veckor längre än jag befarade) och det var inga större problem att vila sig i form. :OO
Jag vill nog hellre se det som att stolen missade mig
eftersom jag siktar så bra när jag ska sätta mig borde stolen kunnat stå kvar i sitt ursprungsläge istället för att snurra undan.
Näh, men du får krya på dig.. har för mig att Dryden hade också någon skada i foten när han skulle häva upp sid ur vattnet. Något med snäckor. Minns inte riktigt :p