"Jag ville att hon skulle vara med mig för alltid."
Hon kan inte ha haft så bra betyg i biologi?!
Klokare hade varit att ta ett foto. :)
20 svar · 504 visningar · startad av medialabs
hur sjuk får man bli igentligen? x(
http://www.expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?d=10&a=49066
NEW YORK. Den 26-åriga kvinnan skar halsen av sin tvååriga dotter.
Sedan styckade hon kroppen och åt upp delar.
- Jag ville att hon skulle vara med mig för alltid, säger hon.
"Jag ville att hon skulle vara med mig för alltid."
Hon kan inte ha haft så bra betyg i biologi?!
Klokare hade varit att ta ett foto. :)
:x x(
Sedan så for hon inget fängelsestraff utan det blir vård.
Undrar om "den förra pojkvännen" var far till dottern?
om hon hade fått vård innan så hade det kanske inte hänt.
hon är ju klart psykiskt sjuk.
Jag tycker inte att hon borde fått fängelse. Är man så sjuk är det bättre med vård.
Det har varit lite för många sådana här "barnamords-fall" på sistone, tycker jag. :l
medialabs skrev:
Sedan så for hon inget fängelsestraff utan det blir vård.
Det är väl bättre med vård än att hon hamnar i fängelset...
Du kan tänka hur hon kommer att må när hon blir frisk.
Tror inte att det finns ett annat straff som klår det.
Jisses, och jag som tyckte att mina släktmiddagar var jobbiga...
Ingrid skrev:
spango skrev:
Jisses, och jag som tyckte att mina släktmiddagar var jobbiga...
:e
- :OO :e :e :e
Tveksamt om en sådan någonsin kommer ut från psyket... :OO
Läste förresten i aftonbladet för några dagar om en kannibal som annonserade efter offer på Internet. Det som var så konstigt var att han fick tag på frivilliga - som han åt upp! :o Har alla psykfall kollat extra mycket på Red Dragon på senaste tiden? :l
Alpha II skrev:
Tveksamt om en sådan någonsin kommer ut från psyket... :OO
Läste förresten i aftonbladet för några dagar om en kannibal som annonserade efter offer på Internet. Det som var så konstigt var att han fick tag på frivilliga - som han åt upp! :o Har alla psykfall kollat extra mycket på Red Dragon på senaste tiden? :l
Om hon var en Schiz. som dom skrev så är chansen nog god att hon kommer att bli "frisk", med hjälp av medicinering, men det lär behövas en hel del annat när hon kopplar vad det är hon har gjort med sin dotter :l
Släkten är värst. :(
Så när man blir botad. Kommer man ut då? Vekar fel på något sätt :l
Alpha II skrev:
Så när man blir botad. Kommer man ut då? Vekar fel på något sätt :l
I Sverige fungerar rättspsyk så iaf, efter en tids försöks utskrivning.
I vissa fall måste det även upp i länsrätten innan man kan bli tal om att bli "friskförklarad"...
Men det är psyk läkarna som har makten och bestämmer för det mesta när det gäller utskrivning och hur en permision ska se ut...
Kan en mamma som dödat sin dotter, styckat henne och ätit upp hjärtat för att onda andar ville att hon skulle göra det, någonsin bli helt normal? Hmm... skulle iaf inte vilja ha henne som morsa även efter att hon blivit frisk :OO
Alpha II skrev:
Kan en mamma som dödat sin dotter, styckat henne och ätit upp hjärtat för att onda andar vilel att hjon skulle göra det någonsin bli helt normal? Hmm... skulle iaf inte vilja ha henne som morsa även efter att hon blivit frisk :OO
Med hjälp av mediciner så kan dom flesta leva ett normalt liv, kruxet är att en del inte tycker att dom behöver sina mediciner när dom är friska. Och när dom slutar så blir dom sjuka igen, oftast så saknar dom sjukdomsinsikt...
Alpha II skrev:
Hmm... skulle iaf inte vilja ha henne som morsa även efter att hon blivit frisk :OO
Tyvärr så finns oftasts inte den valmöjligheten.