...kontorskamratens hårdrock... :l
Vad lyssnar du på just nu? - revisited
6 778 svar · 447 842 visningar · startad av spango · sida 337 av 339
Frågan, av spango
För att "tråden inte ska spammas konstant" som våra antagonister uttrycker det, begränsa dig till att lista en låt per besök på wF. Jag börjar: Ulver » I troldskog faren vild
Läs frågan i sin helhet →Million Stylez - Police in helicopter (y)
/från plattan "Police in helicopter reactivated" som är otroligt bra förresten!!
har varit till jobbet och hämtat mina nya högtalare. Så jag har poppat järnet nu med diverse. Efter några glas whisky så har det blivit hårdare musik, nu är det Marilyn Manson!
Har precis kopplat in min gamla vinylspelare för att provpoppa nya anläggningen lite, med en ny ospelad vinylplatta jag köpte från CDOn för ett tag sedan. Dio - Holy Diver!
Wow ser en Vinyl ut på detta sättet nu! Längesedan jag köpte musik.
Har ju Squezee boxar , numera Logitech, och nätet för den internationella musiken.
"Take a Message" rullar nu i displayen. Remy Shand
Wow ser en Vinyl ut på detta sättet nu!
nä bildvinyl har ju funnits länge, inte så vanligt dock. Blev lite överraskad där. Har bara en handfull sådana.
Robyn - Indestructible (Acoustic version). På mina nya datorhögtalare (y)
Lyssnar på lite Skid Row, annars blir det mest gammal skön musik via spotify free+argon7350a orkar inte betala för premium, dagens musik tycker jag är för kass, musik från dåtiden är mycket bättre. Sebastian Bach - By your side
Behöver man inte lyssna i mobilen är ju Spotify Unlimited för 49 spänn i månaden kalas. No more jävla reklam! (y)
Al Azif vs Million Stylez - Lookin'
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=19382
inge vidare mix på Millions feta låt (som är min favoritlåt alla kategorier just nu).... här är den:
Manowar, plattan "Into glory ride", den bästa plattan med dem, helt klart.
Millions Stylez, online:
http://www.myspace.com/millionstylezonline
Fett! Där finns några låtar jag aldrig hört, att jag aldrig upptäckt dem tidigare.
Finns också den tunga "police in helicopter". Sitter på jobbet men drar mig för att åka hem bara för det... har ju tagit med mina Yamaha-högtalare hit (y)
Elbow!
min armbåge låter också ibland, inge vidare :)
Honestly - Work
skön röst, lite KRS-One över den, eller kanske mer Sir Mix-a-lot kanske.
Metallica - Kill 'em all, vinylplatta. Det låter riktigt bra på min nya stereo med Project Phonobox! (y)
T.O.K. - Eagles cry, grymt skönt prince-cover
Hellsongs - Run to the hills. Akustiska softa versioner av rocklåtar - så galet bra! (y)