Lyssnar på tysnade från dotterns rum.. Hon somnade snabbt efter lunchen.
Vad lyssnar du på just nu? - revisited
6 778 svar · 448 553 visningar · startad av spango · sida 214 av 339
Frågan, av spango
För att "tråden inte ska spammas konstant" som våra antagonister uttrycker det, begränsa dig till att lista en låt per besök på wF. Jag börjar: Ulver » I troldskog faren vild
Läs frågan i sin helhet →All the Clowns med Edguy, från deras alldeles lysande platta Mandrake! Hej och hå, nu vill jag verkligen ha höst med innebandypass på lördagförmiddagarna och en stereo som pumpar ut skön rock så man vaknar på allvar! :birp
God bok från plattan Kackerlacka med Dag Vag.
Hungry Lucy - Grave (Lucy's Mix)
Skräpmusik, skit rent ut sagt kolla in
När vi passerade igenom Stadsfestivalen fick vi en CD gratis av några tjejer som bara delade ut den.
Har nu lyssnat på skräpet, och jag har nog inte hört något sämre. :bla
Intresserad som jag är sökte jag på Nätet efter Rich Shapero och hans album "RAM"
Nu vet jag hur det låter när man får för mycket drugs och LSD.
Riktigt skit alltså. Hur har man råd att vräka ut en snyggt gjord CD och jag ser att man har kört 50000 böcker i Seattle också. En undrande Lasp skriver detta.
Lasp skrev:
När vi passerade igenom Stadsfestivalen fick vi en CD gratis av några tjejer som bara delade ut den.
Intresserad som jag är sökte jag på Nätet efter Rich Shapero och hans album "RAM"
Riktigt skit alltså. Hur har man råd att vräka ut en snyggt gjord CD och jag ser att man har kört 50000 böcker i Seattle också. En undrande Lasp skriver detta.
De själva kanske tyckte den var skitbra och ville få andra att tycka samma sak :)
casca skrev:
Matisyahu - Jerusalem (Out Of Darkness Comes Light) :D
Svängigt!
Matisyahu är underbar!!! ingen sommar utan reggae...
Just nu pumpas Kamelot på hög ljudnivå.
Damien Rice
Lasp skrev:
Tänkte lyssna på Rich Shapero, men hittar ingen vid på varken daily eller the tube, kanske lika bra eftersom jag aldrig hört honom ändå. :)
Thomas Järvheden - Om det var vi
"African Tribal Drums" som jag köpte av en afrikan som gick i stan och sålde plattor.
Stardust - Music Sounds Better With You.
Min ljudutgång på datorn har pajat, men om det plötsligt skulle funka, skulle jag spela...på hög volym. :e
KISS » I LOVE IT LOUD!
http://www.dailymotion.com/video/x2a7at_kissiloveitloud
Rammstein - Mein Teil.
Metropol 93,8 MHz, bra som alltid, grekiskt nu tror jag
Thomas Järvheden - Grannlåten