Dieselboy (http://www.djdieselboy.com/) ett mixtape från 1994, skön jungle (tror jag det hette, jag har inte brytt mig om kategorier så mycket de senaste åren så jag har väl glömt en del...
Vad lyssnar du på just nu? - revisited
6 778 svar · 448 243 visningar · startad av spango · sida 191 av 339
Frågan, av spango
För att "tråden inte ska spammas konstant" som våra antagonister uttrycker det, begränsa dig till att lista en låt per besök på wF. Jag börjar: Ulver » I troldskog faren vild
Läs frågan i sin helhet →Strata - Today. (y)
Mew, såklart. Just nu "Then I Run". Suveränt bäst.
Wilmer X - Blind Mans Bluff
James & Karin - Älgarna Demonstrerar
Europe - The King Will Return
medialabs skrev:
Pet Shop Boys - For Your Own Good
("kraftfull" låt, lite techno-feeling/industrial)
Pet Shop Boys = :birp
Själv lyssnar jag på Göran Persson... (Intervju på SVT)
Stora Snapsvise CDn, Björn Skifs "Jag var tall en gång" :birp :birp
The Killers
Wolverine - Sleepy Town (y)
Björk » Hunter http://www.youtube.com/watch?v=_AwwGdACRVA
The Ataris nya album Welcome to the Night. Är inte så säker på att jag gillar deras nya stil. Sångaren känns inte igen. Särskilt inte efter att ha lyssnat sönder So Long, Astoria, som jag för övrigt älskar.
silfver skrev:
The Ataris nya album Welcome to the Night. Är inte så säker på att jag gillar deras nya stil. Sångaren känns inte igen. Särskilt inte efter att ha lyssnat sönder So Long, Astoria, som jag för övrigt älskar.
Jag som trodde jag nästan var ensam i världen att lyssna på The Ataris :)
Okkido skrev:
Jag som trodde jag nästan var ensam i världen att lyssna på The Ataris :)
No way! :bire
Har du hört deras nya? Vad tycker du?
silfver skrev:
No way! :bire
Har du hört deras nya? Vad tycker du?
Inte i samma klass som So Long, Astoria, inte ens i samma klass som End Is Forever. Men helt klart ett bra album. Not Capable Of Love var klart bästa låten.
Jag har lyssnat igenom albumet och fastnade inte för någon låt. Det är för melankoliskt och lugnt för min smak. :l