Lasp skrev:
Hemvägen till Skåne blev det Christer Sjögren sjunger Elvis. Inte för att jag gillar sjögren utan för Elvis låtar. Mäktigt.
Han gör det rätt bra faktiskt....
6 778 svar · 449 041 visningar · startad av spango · sida 146 av 339
För att "tråden inte ska spammas konstant" som våra antagonister uttrycker det, begränsa dig till att lista en låt per besök på wF. Jag börjar: Ulver » I troldskog faren vild
Läs frågan i sin helhet →Lasp skrev:
Hemvägen till Skåne blev det Christer Sjögren sjunger Elvis. Inte för att jag gillar sjögren utan för Elvis låtar. Mäktigt.
Han gör det rätt bra faktiskt....
Dia Psalma - Alla Älskar Dig
Psamlade Psalmer är perfekt uppladdning inför röjandet på deras konsert på Hultsfred! (y)
För övrigt har Christer Sjögren per definition aldrig gjort nåt bra! Han är bara ... hemsk! :x ;)
:stefan: skrev:
Dia Psalma - Alla Älskar Dig
Psamlade Psalmer är perfekt uppladdning inför röjandet på deras konsert på Hultsfred! (y)
grymt... den ska jag också köpa när jag får pengar... 149:- för 40 Dia Psalma-låtar är inte dumt alls! dessutom nån enstaka man aldrig hört även fast man trodde man hört det mesta...
Chords - Get U Awn Feat. Masta Ace
Emerson Lake AND Palmer >> The Sage
Sally Oldfield >> Morning of my life.
Sorlet från Minority Report på TV...
Frankie J - Por Favor.
FlamingoKvintetten >> Köp ringar-köp ringar
BEGGARS OPERA >> Get your DOG off me.
Frank Zappa Mix av gitarrsolon från "Shut up´n play yer guitar" och "Shut up´n play yer guitar some more"
Dragonforce - "Starfire" (Valley of the Damned 2003) (y)
Asshunter - Vi Sitter Har I Venten (Aucoustic_Mix_2006)
Pet Shop Boys - The Sodom & Gomorrah Show
Tom Tom Club - Wordy Rappinghood (Remix)
Dream Theater - Metropolis, part 1: The Miracle And the Sleeper
Chris Härenstam, Glenn Strömberg och 45000 andra människor som just nu befinner sig på Frankenstadion i Nürnberg. ;)
India.Arie - I Am Not My Hair Feat. Akon
Suset från bordsfläkten...
Pearl Jam - Evenflow