Dragonforce - Once in a lifetime (Sonic firestorm, 2004)
altack skrev:
Sonata Arctica - Don't Say a Word
. (y)
6 778 svar · 447 882 visningar · startad av spango · sida 134 av 339
För att "tråden inte ska spammas konstant" som våra antagonister uttrycker det, begränsa dig till att lista en låt per besök på wF. Jag börjar: Ulver » I troldskog faren vild
Läs frågan i sin helhet →Dragonforce - Once in a lifetime (Sonic firestorm, 2004)
altack skrev:
Sonata Arctica - Don't Say a Word
. (y)
Brother Ali.
Savatage - Believe
(Now Playing): Twisted System - The Forgotten V 3.0 (Length): 8:41 (Bitrate): 256kbit
"I'm choosing wholegrain"... dumma reklam.. fått den på hjärnan. x(
Rhymefest - Chicago-Rillaz
jefferson airplane - somebody to love
magnusfeldth skrev:
jefferson airplane - somebody to love
(y)
Manfred Mann's Earth Band - Blinded By The Light
Summer of '69 (sung by a guy in the audience) - Bryan Adams (Live 1996-07-27 London Wembley). Ja, det låter faktiskt värre än förjävligt! :birp
Avantasia - Chalice Of Agony (The Metal Opera part II, 2002)
Dragonforce - Valley Of The Damned (Valley Of The Damned, 2000).
Är precis som Winterlord inne i ett Dragonforce-stim just nu, där det i stort sett inte rullar något annat. Och rullar det något annat så är det väl mestadels Sonata Arctica. Och jag som inte ens egentligen är tillverkad för hårdrock. Jag menar, det fanns en tid (okej, det var väl runt 12-13 år sedan ;) ) då jag tyckte att Bon Jovi var för hårt. :P :L
"Ingen har det så bra som jag"
Njuter av att kunna köra Slim Device och bara välja genre eller årtal och den serverar en flock låtar. Tänk på " Silkroad" Njut!
Lasp skrev:
Njuter av att kunna köra Slim Device och bara välja genre eller årtal och den serverar en flock låtar. Tänk på " Silkroad" Njut!
Slim Device??
"Chapter 8 - Seashore and Horizon" av CORNELIUS
The Streets nya.
P3
Alison Krauss - Down to the river to pray :birp