Skönt med lite värme och solsken, men nu får det väl räcka.
:stefan:, du har väl inte lust att låna ut din glassbil ett tag :q Tills värmeböljan gått över. Det gör inget om du skulle lämna en glass eller två i bilen. :P
/Rättar ett stavfel så att :stefan: inte blir arg på mig.
Att kalla :stefan: för semi-:stefan: lär inte leda till några glassbilsutlåningar. ;)
Nu är det faktiskt varmare ute än inne, att öppna fönster och dörrar gör det inte svalare inne. Men jag klagar inte! Ingen ska klaga! Det här är fan så mycket bättre än -20 grader, hoppas att vintern aldrig återvänder. ;)
Nu är det faktiskt varmare ute än inne, att öppna fönster och dörrar gör det inte svalare inne. Men jag klagar inte! Ingen ska klaga! Det här är fan så mycket bättre än -20 grader, hoppas att vintern aldrig återvänder.
Jag kan inte annat än hålla med.
Tyvärr så sitter man och jobbar i en bastu just nu medan det är 30 grader i skuggan ute... här inne vill jag inte veta hur varmt det är, men jag håller på att rinna bort ivarjefall.
Inne i butiken där jag jobbar har vi ett antal AC så jag har det behagligt på jobbet.
Men jag måste säga att jag e riktigt trött på alla kunder som säger "Här inne hade ni det skönt" jämt och ständigt! :p
Det är inte kuuuul! 32 glödheta grader i Mullsjö igår, men tro inte att folk var hemma - nänä, de var nere på stranden eller ute med husvagnen nånstans... Håll er hemma för böveln! x(
..och där stod jag och svettades i mörkblå kläder... :e
Det är inte kuuuul! 32 glödheta grader i Mullsjö igår, men tro inte att folk var hemma - nänä, de var nere på stranden eller ute med husvagnen nånstans... Håll er hemma för böveln! x(
..och där stod jag och svettades i mörkblå kläder... :e
Men om du lånar ut glassbilen till mig, kan du ju gå på semester. Lägga dig nere på stranden, och plaska med fötterna i det våta.
Jag lovar, att om du kommer till Tokholm, ska jag vara hemma och vänta på glassbilen.
Mmm... för några minuter sedan kröp en spindel tvärs över tangentbordet... det måste vara ett säkert tecken på att det är dags att göra kväll nu och kyla av sig någonstans. :)