Klart som fan att bägge har skuld,
Eh, vad? Om man är singel, träffar ngn som man inte känner och hon är långt ifrån allt vad kännedom är - vad är felet?
115 svar · 4 985 visningar · startad av goldy · sida 3 av 6
Jaha då har man blivit förälskad i en gift kvinna :r Som dessutom bor typ 40 mil bort! Vi träffades genom en kompis till mig, han var ihop med hennes lillasyster! Vi sågs för tredje gången i fredax, drack öl, snackade i timmar o vips så hade vi sex :r Hon berättade för sin man i söndax :r O nu ligger vi lågt, hon ringer när hon kommer till stan(när nu det blir?) Hjälp! Vad ska jag göra?
Läs frågan i sin helhet →Klart som fan att bägge har skuld,
Eh, vad? Om man är singel, träffar ngn som man inte känner och hon är långt ifrån allt vad kännedom är - vad är felet?
Bire skrev:
R) Anser nog ändå att den som frestar bär den stora skulden..
Då blir det slöja för den
och käpp för de övriga i fortsättningen då? :e
Äppel päppel... ;)
SugarDaddy skrev:
Klart som fan att bägge har skuld,
Om jag har förstått rätt så visste han vem hon var och att hon var gift.
Hon gift, han fri att göra vad han vill...? Eller?
Nej.
Klart jag känner mig skyldig gott folk!
Men vad fan ska man göra? Kärleken slår vettet ur en ju :r
Jag vet att ni någonstans kan fatta vad jag gjort o går igenom!
Goldy, så vitt jag förstår så startades tråden för att skryta om dina bravader med folk av det motsatta könet. Sånt slutade jag med när jag var 15-16 år.
Även om jag rent principiellt inte accepterar sånt här beteende så tycker jag nog inte att goldy gjort något extremt jättefel, förutsatt att han är singel då.. Han skriver att han var svårflörtad ett bra tag, och sedan gav med sig för hennes skönhet. ;)
Utan att ha träffat kvinnan i fråga kan jag förstå goldys beteende, om hon verkligen är så vacker i hans ögon så är det inte lätt. Han är ju bara mänsklig, gott folk! ;)
Visst, hade det varit min fru hade jag förmodligen knäppt goldy men..
Vad jag däremot inte kan förstå är hennes osäkra beteende. Har hon sådana problem i sitt äktenskap att hon söker sig till andra män så borde hon ta ut skilsmässa! Punkt!
Nu när det är som det är kan jag bara lida med dig goldy, det är verkligen ingen lätt period du står inför nu! Var stark, och glöm inte att ställa lite krav på henne också! Hon får inte leka med dina känslor hur länge som helst. ;)
Och för guds skull! Lägg band på er nu tills det här har löst sig...
Rikard skrev:
Goldy, så vitt jag förstår så startades tråden för att skryta om dina bravader med folk av det motsatta könet. Sånt slutade jag med när jag var 15-16 år.
Det behöver inte vara så Rikard. När jag läser vad goldy skrivit i tråden verkar han inte direkt överförtjust och med tanke på hur han borde må just nu så skulle jag inte chansa med sådana anklagelser.
Men jag kanske är naiv, jag känner inte goldy..
Tack för den du !
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bendro alternativt forumledare@webforum.nu.
Bendro
Moderator, webForum
Såhär hade Jymdis gjort:
Stoppat svansen mellan benen å sprungit.
Helt ärligt - man har ingenting att hämta hos nån som är upptagen så länge dom är upptagna.
Tycker vi killar ska hålla ihop å visa kvinnofolket att man inte kan köra med oss hur som helst.
Hon kommer hit inom väldigt snar framtid, skiljas ska hon oxå! Men om det är för min skull det vet jag inte! Men det skiter jag i!! Nu ska jag bara ha det gytt som f-n!!
:e :bire
För mindre än ett dygn sen skrek du på hjälp, nu skiter du i allt..
Måste vara äkta kärlek det här, återigen ;)
goldy skrev:
Hon kommer hit inom väldigt snar framtid, skiljas ska hon oxå! Men om det är för min skull det vet jag inte! Men det skiter jag i!! Nu ska jag bara ha det gytt som f-n!!
:e :bire
Men om det är för din skull och hon friar, tackar du ja då?
Du borde försöka lista ut om det är för din skull hon skiljer sig, kan vara bra att veta...
Tack för hjälpen Bire :e
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med Bendro alternativt forumledare@webforum.nu.
Bendro
Moderator, webForum
Bendro
Moderator, webForum
goldy skrev:
Tack för hjälpen Bire :e
Det är ju tur att vi har goldy som är så smart då.
Bendro
Moderator, webForum
Det vore fantastiskt roligt om inte alla kunde nypa varandra hela tiden.
Nu vill jag se en ordentlig jäkla ormgrop med Bire och goldy i centrum. :D
@nders skrev:
Nu vill jag se en ordentlig jäkla ormgrop med Bire och goldy i centrum. :D
Det blir först när helvetet fryser till is det...
*slänger på några klampar*