webForumDet fria alternativet

lord of the rings-ring

Småprat

6 svar · 250 visningar · startad av Nexus86

Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg
Frågan#1

Detta kanske inte hör till webForum och speciellt inte cafeét eftersom det är en seriös fråga. Men har ingen annan att fråga och då får det bli som det blir. :)

Jag undrar om det finns någon som vet var man kan köpa Sagan om Ringen-ringen billigt. Har sett en del som tar $10-40 men de har inte i rätt storlek. :l

Jag skulle vilja ha en ring för max 500-600 kr med storleken 60 mm i inre omkrets. Bredden spelar ingen roll då ni troligtvis ändå bara kommer hitta ringar med 6-6.5 mm i bredd. :)

Tacksam för svar och endast seriösa sådana. :)

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

...och speciellt inte cafeét eftersom det är en seriös fråga.

Seriösa frågor passar visst i Caféet. Seriösa trådar ska ju få seriösa svar.

Jag har för mig att jag har sett LOTR-ringar på marknader ( Plattan i Stockholm City ), om det är ett alternativ. Troligtvis finns ståndförsäljare även i Västerås? :)

Jag vet att man kan skriva seriösa inlägg i cafeét men tyckte ändå det kunde vara bra att påpeka då trådarna annars ofta tramsas sönder.

Visst finns det ståndförsäljare även i västerås. Men de kommer oftast på marknader. Annars har vi bara de som står på torget och säljer frukt. ;)

Medlem sedan sep. 20021 655 inlägg

Jag har vunnit en sådan ring i en tävling (på http://www.warcraft.nu ).
Den ser ganska billig ut, och jag är inte jätteintresserad av att ha den kvar, så du kan få den om du vill.

Säg till om du vill ha den, så kan jag ta lite bilder på den först - om jag bara kan hitta ringen.

TACK dectgap! :bire

Får hoppas att du hittar den. Jag bryr mig inte så värst mycket om hur den ser ut m. tanke på att jag bara kommer ha den tills jag har råd med en sån här (vilket lär ta ett tag med tanke på att jag bara har studiebidrag samt en massa annat att betala före ;)).

Men om du hittar den kan du väl säga till?

Medlem sedan sep. 20021 655 inlägg

Jag behövde inte leta länge :)

Här har du en bild på ringen:
http://roslund.homeip.net/mattias/the_ring.jpg

Skicka ett PM med uppgifter om den ser intressant ut.

Jo. Nog ser den intressant ut. Man tackar! Ett PM kommer snart med adress. :)

255 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
122 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
130 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
121 ms — ändringar (db)