Detta kanske inte hör till webForum och speciellt inte cafeét eftersom det är en seriös fråga. Men har ingen annan att fråga och då får det bli som det blir. :)
Jag undrar om det finns någon som vet var man kan köpa Sagan om Ringen-ringen billigt. Har sett en del som tar $10-40 men de har inte i rätt storlek. :l
Jag skulle vilja ha en ring för max 500-600 kr med storleken 60 mm i inre omkrets. Bredden spelar ingen roll då ni troligtvis ändå bara kommer hitta ringar med 6-6.5 mm i bredd. :)
...och speciellt inte cafeét eftersom det är en seriös fråga.
Seriösa frågor passar visst i Caféet. Seriösa trådar ska ju få seriösa svar.
Jag har för mig att jag har sett LOTR-ringar på marknader ( Plattan i Stockholm City ), om det är ett alternativ. Troligtvis finns ståndförsäljare även i Västerås? :)
Jag har vunnit en sådan ring i en tävling (på http://www.warcraft.nu ).
Den ser ganska billig ut, och jag är inte jätteintresserad av att ha den kvar, så du kan få den om du vill.
Säg till om du vill ha den, så kan jag ta lite bilder på den först - om jag bara kan hitta ringen.
Får hoppas att du hittar den. Jag bryr mig inte så värst mycket om hur den ser ut m. tanke på att jag bara kommer ha den tills jag har råd med en sån här (vilket lär ta ett tag med tanke på att jag bara har studiebidrag samt en massa annat att betala före ;)).