webForumDet fria alternativet

Kid goes Sundsvall?

Studier & utbildning

23 svar · 689 visningar · startad av Okkido

Medlem sedan maj 20007 492 inlägg
Frågan#1

Jag kom in på en webbdesign utbildning i Sundsvall.

Jag sökte också till Hyper Island och gick vidare till testdagarna där men floppade totalt så jag hade ingen större chans att ta plats där.

Den utbildningen jag kom in på nu är på 3.5 år. Så jag hade tänkt göra så att jag pluggar i Sundsvall i ett år innan jag söker in till Hyper Island igen och förhoppningsvis kommer jag in då :)

Så nu vill jag veta om nån har någon erfarenhet eller information om programmet ( Länk )

Vad är Sunsvall för stad, finns där nått uteliv, hur många invånare med mera, all infomation vill jag ha!

Vad tycker ni? Låter det som en bra idé eller borde jag ta nått jobb i ett år istället innan jag söker?

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Info om S-vall:

sundsvall.se skrev:

ca: 93 200 invånare vid årsskiftet 2002/03.

ca: 46 800 kvinnor
och 46 400 män.

Medelålder på 41,4
år totalt.

84% bor i någon av kommunens tätorter.

Befolkningsmässigt är kommunen den 14:e i ordningen i riket.

ca: 6 300 (6,8% av befolkningen) är barn 0-6 år.

Kommunens yta är
3 206 km2.

Hur utelivet är vet jag inte, men det borde väl vara helt OK. ;)

Medlem sedan aug. 20023 005 inlägg

https://www.sundsvall.se

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Re: Kid goes Sundsvall?

Okkido skrev:

Vad tycker ni? Låter det som en bra idé eller borde jag ta nått jobb i ett år istället innan jag söker?

Om du har siktet inställt på att plugga vidare, så bör du nog göra det på direkten, börjar du arbeta och vänjer dig vid att ha mycket pengar blir det fort väldigt motsträvigt att sätta sig vid bänken igen.

Medlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Re: Kid goes Sundsvall?

Okkido skrev:

Jag kom in på en webbdesign utbildning i Sundsvall.

Så nu vill jag veta om nån har någon erfarenhet eller information om programmet ( Länk )