Sitter här på ett internet cafe, ute är det minst 40 grader och jag ser ut som en hummer :P , och ja, ska va här minst 3 veckor till :e
så nu får ni ha de bra, berätta lite vad som har hänt i Sverige den senaste veckan, då blir jag glad... :)
Hade +35 i Italien för två veckor sedan och det var ju skönt och så men jobbigt att man knappt kunde röra sig utan att svettas ihjäl. :l Men men, det är ju bättre med +35-40 än regn och +10 mitt i juli. :)
Riksnyheter: !!! EXTRA !!! Dryden talar ut: "Jag har modemsurfat i snart tre veckor! Första gången på tre år jag använder frasen 'Nu måste jag koppla ner'." ;)
Lokalt: gääääsp. Skulle det hända något i 2stad? Tror inte det...
Bra väder trots allt. Inte helt fel att kunna få lite färg på sig utan att behöva sätta sig i bilen och åka 200 mil söderut. :)
Riksnyheter: !!! EXTRA !!! Dryden talar ut: "Jag har modemsurfat i snart tre veckor! Första gången på tre år jag använder frasen 'Nu måste jag koppla ner'." ;)
välkommen i klubben . man kännr sig som en grottmänniska!
välkommen i klubben . man kännr sig som en grottmänniska!
jag är också mä i klubben för tillfället :e God natt gott folk!