*noterar* :OO
En rund studsmatta med diametern 4.25 m står ute på gården nu :D
13 svar · 726 visningar · startad av Gandalf
En rund studsmatta med diametern 4.25 m står ute på gården nu :D
SirPeter skrev:
Inser du inte hur mycket kul ett stycke Gandalf kan ha på en sådan skapelse?
Sånt är kul...
akta dig dock för att göra bakåtvolt med skruv, jag dunkade i pannan i kanten sist :e
vanliga är ju inge problem, men just med skruv var det värre :e
Jobbar för att få framåtvolten att sitta, börjar få lite känsla i det du :)
Håll dig på mattan Gandalf. :)
Se till att ingen är UNDER mattan :OO
mikul skrev:
Sånt är kul...
akta dig dock för att göra bakåtvolt med skruv, jag dunkade i pannan i kanten sist :evanliga är ju inge problem, men just med skruv var det värre :e
*suck* sånt klarar man inte utan att slå sig, det kan man ju fakriskt förutspå! eller nått sånt!
Trevligt Gandalf! Jag tycker dock att du ska ta det ytterst varsamt, då jag såg ett inslag på nyhetsprogrammet Rapport här om dagen, då de tog upp att många barn åker in på sjukhuset med otäcka benbrott, till följd av obalans och icke-varsamhet på studsmattan. Risken för dylika olyckor ökar dessutom när man är fler än en på mattan, så det rekommenderas enligt Rapport (och läkaren de intervjuade där) att enbart vara en på mattan.
Så ta det lugnt i sommar, så får du kanske en trevligare höst än om du inte hade tagit lugnt i sommar. :)
Är det en snabb duk? (som ett fisknät nästan)
Eller är det en "hel" duk som är seg som sirap?
GE OSS BILDER!!!
hehe. skoj :)
såg en sådan där uppblåsbar studsmatta som man har i vatten för 1000 spänn i en rusta-annons. det följde med lagningskit så de verkar ju vara en bra produkt :e
kan vara värt en tusing för en dags studsande och dykande i vatten. så mycket längre lär den inte hålla för ;)
btw. när får jag komma och prova underverket gaffe? :birp