Den hade jag skrivit i Caféet. Rubriken säger "Nja till EMU!", men själva tråden har ju inget med EMU att göra? Varför flyttades den till ett politik-forum och dessutom kan man inte skriva i tråden längre?
Tråden var till för att alla skulle ha lite kul med de där så kallade "kampanjerna". Bara för att Mika3l gjorde en affisch med texten "Älska inte med politiker, politikerna suger för mycket" så handjar ju tråden inte alls mo politik i sin helhet.
Dessutom kommenterade inte moderatorn som flyttade inlägget av vilken anledning som gjorde att tråden flyttades till ett annat forum.
Jag gjorde bedömningen att den hade med EMU-omröstningen att göra. Att det inte skrevs en hänvisning är en miss från min sida, men förklaringar brukar inte skrivas eftersom det är ganska självklart att moderatorn gjort bedömningen att tråden passar bättre i ett annat forum.
Tråden ligger ju inte i det stängda politik-forumet utan i anslutning till tråden där EMU debatteras.
Självklart kan jag göra missbedömningar. Anser du att min bedömning är felaktig skall du kontakta DelPero så får han korrigera detta.
Bendro, är den ända som är moderator för forumet, så kanske det är han ... :OO :stud
:r
Bendro skrev:
Jag gjorde bedömningen att den hade med EMU-omröstningen att göra. Att det inte skrevs en hänvisning är en miss från min sida, men förklaringar brukar inte skrivas eftersom det är ganska självklart att moderatorn gjort bedömningen att tråden passar bättre i ett annat forum.
Tråden ligger ju inte i det stängda politik-forumet utan i anslutning till tråden där EMU debatteras.
Självklart kan jag göra missbedömningar. Anser du att min bedömning är felaktig skall du kontakta DelPero så får han korrigera detta.
Jag testade att skriva i tråden.. men det gick visst inte...
wF skrev:
Ni har ingen behörighet till denna sida. Möjliga orsaker:
Ni är inte inloggad. Logga in med hjälp av nedanstående formulär.
Ni försökte posta ett inlägg som "rimligtvis" borde fungerat då ni är registrerad. Läs här om olika anledningar till denna sidan.
Ni har inte behörighet till sidan. Vissa administrativa åtgärder och sidor kräver högre behörighet.