webForumDet fria alternativet

Nu är det sommar här!!!

Småprat

28 svar · 821 visningar · startad av Kitti

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg
Frågan#1

Himlars vilket härligt väder vi har fått häruppe nu! :e

Det verkar som att ni som bor i södra Sverige har dåligt väder nuförtiden... i alla fall i jämförelse med oss här i Norrbotten. Haparanda hade t ex varmast i Sverige igår. ;)

Idag har vi haft stekande sol hela dagen (faktiskt också senaste veckan/tiden)... För ca en timme sen hade vi 40 C i solen... Varmt! ;)

Nu känns det att det är sommar... :bire

Medlem sedan mars 20025 907 inlägg

25,0°C här trots att klockan har passerat 22. Utomhus är det dock pissväder. :(

Medlem sedan sep. 20005 700 inlägg

Jag avundas dej! Här nere (utanför Uppsala) så är det mulet och grått. Inget regn dock. Jag hoppas på bra väder mot helgen så att jag får ut o åka med Sea Ray:en i skärgården men som det ser ut nu så blir det inget x(

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Passa på och njut för om en dryg månad börjar eran höst där uppe och om två är väl vintern nästan där. :P §e ;)
Vi har förresten haft sol hela dagen. :)

Medlem sedan dec. 2002536 inlägg

Hoppas det blir riktigt dåligt väder här i Sverige närmsta veckan. Mohaha. Imorgon drar jag nämligen till Turkiet. Det blir upp klockan 4 på morgonen (natten?)... Om 6 timmar kommer taxin som bär av mot Arlanda. Ha det bra här på wF så länge! :h

Medlem sedan dec. 2002536 inlägg

---

edit: sorry tryckte fel :r

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

Kitti »
Är det myggfritt också, eller?

Web-Tor skrev:

Kitti »
Är det myggfritt också, eller?

Njae, inte på kvällen... :) Mygg är det inte såå mycket av, men däremot så finns det mer knott... :r Men man överlever...

Medlem sedan mars 20021 889 inlägg

Sunkigt väder nere i Malmö. :l
Tur att man ska resa utomlands i morgon! :h

Medlem sedan jan. 20027 905 inlägg

Har inte varit en enda riktigt varm dag i Sverige (där jag befunnit mig) den här sommaren. Riktigt elände.

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg

muskot skrev:

Har inte varit en enda riktigt varm dag i Sverige (där jag befunnit mig) den här sommaren. Riktigt elände.

Samma här. :l
Har hänt att det har varit riktigt fint på början av dagen men sen har det alltid blivit regn(dock ingen speciel åska :) ). :(

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

SirPeter skrev:

Passa på och njut för om en dryg månad börjar eran höst där uppe och om två är väl vintern nästan där. :P §e ;)
Vi har örresten haft sol hela dagen. :)

*Längtar efter snö och kyla* :e

Var inte oroliga.. speciellt inte ni som bor i Stockholmsområdet. När jag far ner till Stockholm månadsskiftet juli/augusti (ska va en veckan) så ska jag försöka ta med mig lite sol och värme... ;)

Medlem sedan dec. 2002797 inlägg

kalmar har regn, regn och åter regn... börjar nästan önska att jag hade sommarstugan uppe i norrland!

för vem vill ligga på stranden i ösregn?

rozie skrev:

kalmar har regn, regn och åter regn... börjar nästan önska att jag hade sommarstugan uppe i norrland!

för vem vill ligga på stranden i ösregn?

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Re: Nu är det sommar här!!!

Kitti skrev:

Grattis!! :) Då kan du sätta dig på scootern och sola lite innan nästa snöfall. ;)

Re: Re: Nu är det sommar här!!!

UlfT skrev:

Kitti skrev:

Grattis!! :) Då kan du sätta dig på scootern och sola lite innan nästa snöfall. ;)

Nja, tror inte att skotern åker fram riktigt ännu... Sätta mig på skotern? Nja, då vill jag ju bara dra iväg med den och det går ju inte.. Vattenskoter däremot.. :e

Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg

Fy faaan... Har varit förkyld i över två veckor på raken "tack vare" allt jävla regnande <- något som är rätt svårt att komma undan när man jobbar utomhus... :l

Kan det inte bli sol och 25 grader varmt igen som vi hade det i maj innan norrlänningarna vände på vädret? :e

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Re: Nu är det sommar här!!!

hos mig har vi haft bra väder nästan varje dag... :birp

Medlem sedan apr. 2003289 inlägg

I södra skåne är de mulet, regnar då och då, åskar händer det väl att det gör, o en ca 16, 17 eller 18 grader! *suck*

457 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
127 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
327 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
122 ms — ändringar (db)