Himlars vilket härligt väder vi har fått häruppe nu! :e
Det verkar som att ni som bor i södra Sverige har dåligt väder nuförtiden... i alla fall i jämförelse med oss här i Norrbotten. Haparanda hade t ex varmast i Sverige igår. ;)
Idag har vi haft stekande sol hela dagen (faktiskt också senaste veckan/tiden)... För ca en timme sen hade vi 40 C i solen... Varmt! ;)
Jag avundas dej! Här nere (utanför Uppsala) så är det mulet och grått. Inget regn dock. Jag hoppas på bra väder mot helgen så att jag får ut o åka med Sea Ray:en i skärgården men som det ser ut nu så blir det inget x(
Passa på och njut för om en dryg månad börjar eran höst där uppe och om två är väl vintern nästan där. :P §e ;)
Vi har förresten haft sol hela dagen. :)
Hoppas det blir riktigt dåligt väder här i Sverige närmsta veckan. Mohaha. Imorgon drar jag nämligen till Turkiet. Det blir upp klockan 4 på morgonen (natten?)... Om 6 timmar kommer taxin som bär av mot Arlanda. Ha det bra här på wF så länge! :h
Passa på och njut för om en dryg månad börjar eran höst där uppe och om två är väl vintern nästan där. :P §e ;)
Vi har örresten haft sol hela dagen. :)
Var inte oroliga.. speciellt inte ni som bor i Stockholmsområdet. När jag far ner till Stockholm månadsskiftet juli/augusti (ska va en veckan) så ska jag försöka ta med mig lite sol och värme... ;)
Himlars vilket härligt väder vi har fått häruppe nu! :e
Grattis!! :) Då kan du sätta dig på scootern och sola lite innan nästa snöfall. ;)
Nja, tror inte att skotern åker fram riktigt ännu... Sätta mig på skotern? Nja, då vill jag ju bara dra iväg med den och det går ju inte.. Vattenskoter däremot.. :e
Fy faaan... Har varit förkyld i över två veckor på raken "tack vare" allt jävla regnande <- något som är rätt svårt att komma undan när man jobbar utomhus... :l
Kan det inte bli sol och 25 grader varmt igen som vi hade det i maj innan norrlänningarna vände på vädret? :e