Jag har beställt en ny burk, som kan komma nu i veckan. Problemet är att jag åker iväg till Gotland och kan alltså inte ta emot den om den nu skulle komma den här veckan. Jag antar att de behöver min signatur för att lämna den, kan jag då skriva en fullmakt ( Är det så det heter? ) för att någon annan myndig person i min familj ska kunna ta emot den? Hur skulle den se ut i så fall, och hur fungerar det?
Då vet inte jag hur det funkar.. Kommer den med UPS eller nått så är det nog lite känsligt, men hade det vart postförskott så tror jag att det vart lugnt..
Men det är ju min farsa som tar emot den, troligtvis, och om jag skriver ner en fullmakt på att han får ta emot den, borde det väl vara lugnt? Det är Dell som jag har beställt från, och dom kör väl ut i sina egna bilar. Kanske hinner med att ringa Dell imorgon och prata med dom om det här. Det är väl troligtvis det bästa. :)
Dell skickade ut den här datorn med ASG (som blev Danzas som nyss blev uppköpta av DHL), så de kommer på eftermiddag/kvällstid med paketbil - om de inte ändrat nåt på fem år... :e
Dell skickade ut den här datorn med ASG (som blev Danzas som nyss blev uppköpta av DHL)
Näe, ASG blev uppköpta av Danzas och blev Danzas ASG Eurocargo, och Danzas ASG, och Danzas. Sedan köpte Danzas även en stor del av DHL och bestämde sig för att döpa om Danzas i norden till DHL Express :OO ;)
När min dator kom levererad förra sommaren så, var det inga problem för mig att signera, även om den stod i min far namn. Tror inte de bryr sig så mycket om vem som kvitterar.
Jag har skrivit på ett antal "brev" för att få grejer som inte är mina, även när jag var runt 10 års åldern så brydde sig inte postleverantörerna, det var ju rätt adress så. :)