Hej
Jag va på grönan igår, jag såg en kille med en wF t-shirt utanför utgången till Vilda Musen... han hade keps och gråa shorts(stavas?) och han va rätt kort.. nån som råkar vet vem det va ?
H/Rodan
38 svar · 905 visningar · startad av Rodan
Hej
Jag va på grönan igår, jag såg en kille med en wF t-shirt utanför utgången till Vilda Musen... han hade keps och gråa shorts(stavas?) och han va rätt kort.. nån som råkar vet vem det va ?
H/Rodan
Du ser du ser...vi sprider oss. Kunde varit jag, men jag är inte kort, väntar på att få brev från Rikard om tshirtarna som ska säljas nu, och jag var inte på grönan igår. Men annars kunde det varit jag :bire .
han gick med en blond tjej och några till... han såg halv full ut :P
Var det du då Mika3l? :o
Qimen skrev:
Jag är var varken på grönan, halvfull eller med en blondin igår. ;)
Qimen skrev:
han va ju inte på grönan sa han ju :P ... sen såg han inte ut att va 14-15
Jag vill ha en wF-tröja :(
Rodan skrev:
Langa hit mina pengar, jag vet att det var webbis, han hade nämligen svart keps och wF-tröja och han var på grönan, jag pratade med honom i telefon också!
Jag är rik, jag är rik! :D
hehe, vill först få ett svar från huvudpersonen själv :)
Jag kan garantera att det var jag!
Fast jag hade svarta pirat byxor :p
som gick till knäna.
Sen är jag 180 cm lång :p
Vilken tid var det ungefär ;) var där mellan 20.00-00.00 :)
Weeee!
Massor med pengar till mig! :D :birp
ok.. du kan gå till Afganbanken i Kabul och hämta dina pengar..
hehe, så de va du.. :P jag tänkte skrika kolon-e men va skulle folk tro om mig :P en galning ? :P.... aja..
jag va där från det öppnade tills det stängde :P
ja just de, runt få se ca 22,23 , skrev upp de på min mobil :P
lyder så här:
22.23 wF iaktagelse svart keps, med shorts, kort, blondin, fler pers, ser halv full ut.
-----------------
så skrev jag vid den tidpunkten igår på Grönan utanför Vilda Musen brevid Extreme :e
Hm... jag önskar att jag vore tillsammans med en halfull blondin på Grönan igår...
eller vad säger jag! :e
Jag önskar att jag vore halvfull igår tillsammans med en blondin i gröngräset...
eller... hur var det nu igen... :q
solbulle skrev:
Hm... jag önskar att jag vore tillsammans med en halfull blondin på Grönan igår...
eller vad säger jag! :eJag önskar att jag vore halvfull igår tillsammans med en blondin i gröngräset...
eller... hur var det nu igen... :q
Jag tror redan att du är full Solbulle :P
Men webtomten gick lite vingligt vad jag såg... :P ,.. vet inte om blondinen gick med honom, det såg ut som de .. tror jag :e