Uh, MAC? :o
Just nu sitter jag jämnte Okkido och surfa på en mac dator... inte det smidigaste tangentbordet driket :e
21 svar · 527 visningar · startad av voigtann1
Just nu sitter jag jämnte Okkido och surfa på en mac dator... inte det smidigaste tangentbordet driket :e
Uh, MAC? :o
Mac stabila G3:or. de 3 sista bokstaverna i alfabetet verkar den inte ha stod for heller.
En laaaaang dag har de varit men nu ar den snart slut, nagra fran crew8 haller en fest for oss ikvall...
Den satans Del Pero har gatt och gomt sig langt harifran...
Vi ses i dimman!
Psst, delar forresten vandrarhem med 3 galningar fran Grafiskt Forum, jag bad om en wF troja for att halla hedern uppe, men fick man nagon...
Okkido din slyna, gör inte det du sade att du skulle göra med voigtann när han somnat, han kanske inte uppskattar det!
Se upp så att ni inte låser in er i en gammal cell! :o
dont ask
Varför sitter ni vid en MAC? §e ;)
Vi sitter vid en mac for att du ska ha nagot att fraga om.
Viking: Jag sover inte med honom, daremot ska GF:arna fa smaka pa....mitt vrede :)
Vilka från GF är där?
K, Staffan Lamm känner jag väl till iallafall, dom andra har jag inte hört talas om. ;)
Det ar riktigt javla kul faktiskt, ute och partajade med nagra fran crew8. Jag ar fett med imponerad av Karlskrona och HI.
Om nagra timmar bar det hemmat igen, ska bara gora ett sista test.
voigtann1 skrev:
Just nu sitter jag jämnte Okkido och surfa på en mac dator... inte det smidigaste tangentbordet driket
Okkido skrev:
Mac stabila G3:or. de 3 sista bokstaverna i alfabetet verkar den inte ha stod for heller.
Hur är det egentligen? ;) :q
Han kanske infoga specialtecken ;)
Mr. N. skrev:
voigtann1 skrev:
Just nu sitter jag jämnte Okkido och surfa på en mac dator... inte det smidigaste tangentbordet driket
Okkido skrev:
Hur är det egentligen? ;) :q
ovant,klumpigt, macen laggar ju :e
P, självklart! Det är tjo & tjim hela tiden. :)
E otroligt trött och nervös.. 10 dagar så får man reda på om man har kommit in eller inte..