GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg Frågan#1 Så det kan gå när man lagar pizza hemma, bananerna är helt klart radioaktiva och jag kommer dö i akut strålningssjuka om några timmar :P

@ndersMedlem sedan juni 200032 967 inläggMan ska inte ha bananer, ananas eller jordnötter i eller på någon sorts mat. Om man har det får man skylla sig själv!
GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg Jag skyller mig inte själv... skyller på ICA som säljer giftiga bananer...
Menar du att du åt upp pizzan trots att du såg de tydliga tecknen först?
Bananer, ananas och jordnötter är för övrigt mumsigt på pizza.
GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg
Gislaved.net skrev:
Menar du att du åt upp pizzan trots att du såg de tydliga tecknen först?
Jupp, ville bli som hulken men det funkade inte x(
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggDet vette tusan. Med tanke på hur länge du har varit medlem på webForum så uppfattar jag dig ändå som rätt så grön.
MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg Usch för bananer, man ska ju ha annanas på pizza. :D
deleexMedlem sedan maj 2003107 inläggUsch det ser inte bra ut, man ska heller inte
har bananer på pizzan... :l
CcascaMedlem sedan feb. 20005 891 inlägg Så du har spytt på en tallrik. Kom med något nytt!
SelleMedlem sedan sep. 20014 781 inläggDen.. ser.. god.. ut.. *not*
IIngridMedlem sedan dec. 19997 740 inlägg
@nders skrev:
Man ska inte ha bananer, ananas eller jordnötter i eller på någon sorts mat. Om man har det får man skylla sig själv!
Det är så sant som det är sagt. :)
GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg
Mika3l skrev:
Usch för bananer, man ska ju ha annanas på pizza. :D
Ananasen var slut och det fanns inte mycket att slänga på... vad skulle jag göra?
QuidMedlem sedan juni 20006 022 inläggMan kan ju ha pizza i frysen också...
http://mamen.mine.nu/pizza.jpg
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 506 inläggÄh! Big One ska det vara, om man ska "laga" den själv. ;)

MMika3lMedlem sedan nov. 20018 492 inlägg
Gandalf skrev:
Mika3l skrev:
Usch för bananer, man ska ju ha annanas på pizza. :D
Ananasen var slut och det fanns inte mycket att slänga på... vad skulle jag göra?
Inte slänga på bananer. ;)
Bananer ska det vara på pizza det är gott.
Gärna med kykling curry och anans.
GGandalfMedlem sedan sep. 20012 186 inlägg Bananerna var rätt ok att ha på... :)
Faktumet att jag avlider om några få timmar av akut strålningsjuka skiter jag i :P
SshaboboyMedlem sedan dec. 2001171 inlägg hmmmmm. banan måste ja gtesta på pizzan.
ser gott ut.