Jag tycker faktiskt lite synd om dig, men samtidigt så njuter jag av min egen ledighet, som vid det här laget är välförtjänt.
RED. Det sjuka är att istället för att sitta på jobbet och knacka kod, så gör man det hemma i soffan. :l :OO
7 svar · 300 visningar · startad av zipp3r
usch.... är det bara jag som jobbar denna dag?
det känns oerhört trist å sitta och jobba denna dag, jag vill hellre ligga och sova....
tyck lite synd om mig...
Jag tycker faktiskt lite synd om dig, men samtidigt så njuter jag av min egen ledighet, som vid det här laget är välförtjänt.
RED. Det sjuka är att istället för att sitta på jobbet och knacka kod, så gör man det hemma i soffan. :l :OO
heh, jo antar att jag skulle sitta lite hemma vid datorn även fast jag inte jobbade,
men men kul att du är ledig iaf :D
Jag visste inte att man skulle vara ledig idag! Men det finns ingen här så jag antar att man ska vara ledig...
Det är så mycket ledigt på våren att man blir nästan orolig...
var är du nu då eclipse?
> är det bara jag som jobbar denna dag?
Jag har flera kollegor som jobbar, men själv har jag ledigt. Dock hoppar jag in och jobbar extra på söndag, för det var en som blivit sjuk. Hoppas bara det är nån som vill åka till Norrköping på söndag, så man gör nån nytta. Men det är väl kanske en del som ska resa hem då efter midsommarfirandet.
tyckte synd om dej,
själv har ja haft en tradi midsommar, men skall ha strandfest imorrrn!!