Fortsätt ert krig på irc, blanda inte in forumet.
Kriget
19 svar · 468 visningar · startad av LeonL
Inget Irc, MSN...
Fortsätt ert krig på MSN, blanda inte in forumet.
Säger bara: "..."
SirPeter skrev:
Fortsätt ert krig på MSN, blanda inte in forumet.
Nej jag orkar inte längre, stäng ner den här tråden. Jag löser det...
tycker inte det var nånting att bråka om...
2003-06-17 17:38:10 »Sebbe« ditt system är ONÖDIGT.;)
Den figuren gör att jag uppfattar att han skojjar lite med dig... Sebbe själv skriver där nånstans ";) efteråt" och det tar jag också som att han förklarar att han småretas med dig...
Sen att Du tog det allvarligt gjorde så det blev lite bråk...
Det är så jag uppfattar det...:OO
edit/
Dom stora bokstäverna ser jag inte som ett påhopp... :l
Piiip skrev:
Den figuren gör att jag uppfattar att han skojjar lite med dig... Sebbe själv skriver där nånstans ";) efteråt" och det tar jag också som att han förklarar att han småretas med dig...
Sen att Du tog det allvarligt gjorde så det blev lite bråk...Det är så jag uppfattar det...:OO
edit/
Dom stora bokstäverna ser jag inte som ett påhopp... :l
OK, då är det jag som är lättretad och det är han som är The angel i den här tråden. Men jag tycker ändå att man inte ska blanda in rasistiska skämt i ett bråk :'(.
OK; Jag var dum, jag borde inte leva. De enda vänner jag har bråkar jag alltid med. Slutsats: Jag är en dålig vän.
Nu tycker jag att vi avslutar den här tråden...
Jag kan inte
LeonL skrev:
Piiip skrev:
Sen att Du tog det allvarligt gjorde så det blev lite bråk...Det är så jag uppfattar det...:OO
edit/
Dom stora bokstäverna ser jag inte som ett påhopp... :lOK, då är det jag som är lättretad och det är han som är The angel i den här tråden. Men jag tycker ändå att man inte ska blanda in rasistiska skämt i ett bråk :'(.
OK; Jag var dum, jag borde inte leva. De enda vänner jag har bråkar jag alltid med. Slutsats: Jag är en dålig vän.
Nu tycker jag att vi avslutar den här tråden...
Nu ska du inte bli ledsen för att jag uppfattar det att det inte var påhopp... Du är inte dålig vän heller alla bråkar vi med våra kompåisar nån gång och jag har inte sagt att han är ängeln och jag står på hans sida bara att jag tycker inte det var så mcyke att bråka och nu tycker jag ni snackar om resten privat...
Förlåt om du tror att jag hatar dig och älskar Sebbe men så är det inte... :l
Själv har jag blivit ledsen och arg över småsaker och skert fler som blivit det för man uppfattar saker olika...
Piiip skrev:
Nu ska du inte bli ledsen för att jag uppfattar det att det inte var påhopp... Du är inte dålig vän heller alla bråkar vi med våra kompåisar nån gång och jag har inte sagt att han är ängeln och jag står på hans sida bara att jag tycker inte det var så mcyke att bråka och nu tycker jag ni snackar om resten privat...
Förlåt om du tror att jag hatar dig och älskar Sebbe men så är det inte... :l
Själv har jag blivit ledsen och arg över småsaker och skert fler som blivit det för man uppfattar saker olika...
Det är inte heller så jag uppfattade det Piiip ;)
Jag uppfattar inte alls som det att du står på hans sida eller har sagt att han är ängeln. Det är bara det att jag har burit länge på tanken att jag är en dålig vän...
Och nu tycker jag att vi avslutar den här tråden
Jag ser framför mig ett klassiskt missförstånd, där det återigen bevisas hur svårt det är med digital kommunikation á la chat om man inte känner den man talar med.
Missuppfattningar är för enkla, och ironi, sarkasm och skämt gör sig inte lika lätt som i verkligheten. Glöm inte bort att du när du skriver, och läser, inte kan tillgodogöra dig kroppsspråk, blickar eller språkmelodier.
Det jag vill säga med det här: Ta inte allt så personligt, det är antagligen inte menat så.
Det här inlägget är inte riktat till någon speciell, utan bara ett allmänt inlägg i debatten. ;)
Mvh,
först och främst - jag är också lättretad. säger det bara så ni fattar att jag vet vad det handlar om.
1. versalerna skulle jag uppfattat som mupperi, trots smileyn. men sebbe förklarar sig direkt och då borde det hela vara löst.
2. leons utbrott var obefogat.
3. sebbes försök att provocera fram mer tjafs är fullständigt onödigt.
4. tycker påhoppet om kineser var omoget, men det var exemplet om långhåriga också.
5. jag tycker ett forum är perfekt att lätta sina känslor. varför skulle de inte få blanda in forumet?
Men varför i hela friden ska ni besvara denna tråd? Han vill ju avsluta den & wF är ju inget ställe som agerar domstol i privata uppgörelser.
Låt världen ha sin stilla gång, ignorera denna tråd tills moderatorn låser den.
Jag kan hjälpe till genom att ändra lite saker :e
Sådär... Glad sommar på er allihopa! :p
ingen har försökt att agera domstol. bara som åsiktssprutor.. trodde det var fullkomligt uppenbart!
(sa ju att jag var lättretad)