webForumDet fria alternativet

Bus att utsätta min syster för...

Småprat

17 svar · 581 visningar · startad av Klös

Medlem sedan dec. 19992 615 inlägg
Frågan#1

...ty jag fick ett telesamtal som löd ungfär så här i fredag:
- [syster] Du ska gå och köpa SvD i morgon för du kommer inte att tro på vad jag kommer att säga till dig i nästa mening.
- [jag] eeeeh?
- [syster] Jag har gift mig idag.....
- [jag] EEEEH......!!!?
- [syster] Ja, vi gifte oss idag halvtvå och SvD gjorde ett repotage om borgerlig vigsel och frågade om de fick följa med in under vigseln.
- [jag] eeeh.... gratis eller vad man nu säger.....

Ingen förutom syster med man och vittnena visste något i förväg.... så jag har blivit blåst på en gratismiddag och blåst på att få vara med under syrrans vigsel.

Så nu har jag en hämd att utkräva... bus i klassen hårdbröd i sängen och gladpack över toastolen. Även bus att göra med datorer mottages med tacksamhet...

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_5719911.asp

Medlem sedan apr. 20002 487 inlägg

Säg att du skall skilja dig?

Medlem sedan juni 20006 022 inlägg

Byt ut hårddisken i hennes dator så när hon startar den som ser det inte alls ut som vanligt längre :)

Medlem sedan mars 20021 889 inlägg

Hårdbröd i sängen? :q

Plocka ur HDD är inte att tänka på ty de har varsin bärbar...
Texter: Hårdbrödssmulor menade jag jue...
Knyta ihop skosnören på skor ska jag göra....!

Jaha, det var nog mest det att jag inte riktigt kunde greppa att bröd i sängarna ens skulle kunna klassas som busigt. :p

Medlem sedan maj 20002 597 inlägg

Smula sönder en limpa hårdbråd i sängen å lägg dig å sov trexter för att se hur skönt det är ;)

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

köp ett terrarium. lämna dörren eller locket på glänt, samt skriv en lapp och en önskan att hon noga ska ta hand om boaormen Orvar.

Medlem sedan mars 20021 716 inlägg

Ingrid skrev:

köp ett terrarium. lämna dörren eller locket på glänt, samt skriv en lapp och en önkan att hon noga ska ta hand om boaormen Orvar.

:e

Sico skrev:

Smula sönder en limpa hårdbråd i sängen å lägg dig å sov trexter för att se hur skönt det är ;)

Med tankte på hur hård min säng är så tror jag knappt att jag skulle märka någon skillnad. Kanske ska prova? ;)
Du kanske kan fejka ett inbrott? §e

Medlem sedan sep. 2001649 inlägg

gift dig över internet med någon du aldrig har träffat...

eller skaffa barn och berätta inte för syrran förrän dom är en 13-14 bast...

:P

Medlem sedan sep. 20025 506 inlägg

Fyll laptopen med ravioli! :e

Medlem sedan dec. 19997 740 inlägg

en spann jord på golvet....

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Ingrid skrev:

köp ett terrarium. lämna dörren eller locket på glänt, samt skriv en lapp och en önskan att hon noga ska ta hand om boaormen Orvar.

LOL §e

Medlem sedan nov. 200013 890 inlägg

eller skaffa barn och berätta inte för syrran förrän dom är en 13-14 bast

Det kallar jag för avancerad hämd. ;)

Medlem sedan aug. 20022 087 inlägg

Web-Tor skrev:

eller skaffa barn och berätta inte för syrran förrän dom är en 13-14 bast

Det kallar jag för avancerad hämd. ;)

Han glömmer bort det innan dom är så gammla och så vlir det svårt at hålla hemligt... :e ;)

Ingrid skrev:

Det skulle inte fungera på syrran hon skulle glatt leta efter ormen och när hon väl funnit den börja kela med den... hennes nyblivna man skulle troligtvis bli ignorerad en kvart eller så.... syrran gillar alla slags djur
Det måste finnas bättre saker än de jag kommit på själv...
Hårdbrödssmulor i sängen, gladpack över toaletten, knyta ihop skosnören, salt i diverse livsmedel som används flitigt, tvål på tandborstarna (om dom inte har med sig dessa), flytta på cyklarna så de tror att de är stulna, ah om bilen står på parkeringen ta ur säkringen till någon vital del som startmotorn §e

Medlem sedan sep. 20011 086 inlägg

Klös skrev:

Ingrid skrev:

Det skulle inte fungera på syrran hon skulle glatt leta efter ormen och när hon väl funnit den börja kela med den... hennes nyblivna man skulle troligtvis bli ignorerad en kvart eller så.... syrran gillar alla slags djur

Saken är ju den att det inte ska finnas någon orm så hon letar sig halvt fördärvad efter den. ;)

264 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
135 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
126 ms — ändringar (db)