webForum YEAH!!! :birp :e
webForum rockar
31 svar · 705 visningar · startad av Gein · sida 2 av 2
Frågan, av Gein
Kan jag få be om er uppmärksamhet. ICQ skrev: Daniel 23:50: webforum rockar :=) It sure does! Varsågod att återgå med tidigare aktiviteter. För er som blev väckta; ni kan nu åter sova lugnt.
Läs frågan i sin helhet →webForum äger!
"Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst"
Jag var precis inne på ett annat forum (förlåt :r) och det är ju helt sjukt vilken hög klass wF håller! :o
Re: webForum rockar
Gein skrev:
Kan jag få be om er uppmärksamhet.
ICQ skrev:
Daniel 23:50: webforum rockar :=)
It sure does!
Varsågod att återgå med tidigare aktiviteter. För er som blev väckta; ni kan nu åter sova lugnt.
Typ.. det finns 1000 sådna hära inlägg redan.. och visst wF rockar... Jazzil håller med :e
Selle skrev:
webForum - netLove #1 :f
Hmm.. inte visste jag att detta forum användes som LoveSearch åzzå? :q ;) Men oki, alltid lär man sig nåt nytt... :e
Men nu när jag tänker efter, så "rockar" väl inte webForum!? :l Visst är det en suverän plats på nätet, men är det ändå inte så att det är alla världens rockband som rockar? :o :q ;)
Lofberg skrev:
Men nu när jag tänker efter, så "rockar" väl inte webForum!? :l Visst är det en suverän plats på nätet, men är det ändå inte så att det är alla världens rockband som rockar? :o :q ;)
Försökte du verka smart nu? :P ;)
Piiip skrev:
Lofberg skrev:
Försökte du verka smart nu? :P ;)
Försökte? Verka? :o :q
Re: webForum rockar
Gein skrev:
Kan jag få be om er uppmärksamhet.
Varsågod att återgå med tidigare aktiviteter. För er som blev väckta; ni kan nu åter sova lugnt.
..och min länklista säger allting.