Den som har pengarna är den som har makten. Så har det alltid varit... :l
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,317309,00.html
Hur kan man göra så egentligen?
Lagen är konstig..
36 svar · 685 visningar · startad av bymarie
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,317309,00.html
Hur kan man göra så egentligen?
Lagen är konstig..
Är det en nyhet att Sveriges rättssystem är vrickat? :q
Demokrati...kallas det...faktiskt. ;)
Lagen ser till uppsåtet. Kan det inte bevisas uppsåt blir det en lägre straffskala... så jag skulle snarare vilja säga:
"Aftonbladets näsa för fakta är konstig"
Inte i Sverige. Här har vi demokrati... Visste du inte det ;)
För det första tycker jag att man ska avrätta alla dessa jävla chefer för dessa kvällstidningar för dom har ändå inget vettigt och sktiva om och deta är väl ännu en rubrik för att locka till sig läsare och jag ger mig an på att inte ens hälften av detta är sant. Det som är mest larvigt är ändå att dessa fegisar som skriver denna skit först skriver ett ursäkts brev och sedan avgår jag tänker då mest på Expressen som enlig mig är den värsta skit tidning som finns. Titta bara på den gången dom hängde ut alla stackars människor inom sjukvården som nån gång råkat göra ett fel och fått en prick. Men visst var dom smarta som publicerade det i ett gratis nummer dom tänkte på en sak det var pengar en annan sak dom INTE tänkte på var att dom förstörde enormt för de läkare som blev uthängdas det stod inte bra namn det stod vad för fel de gjort var dom jobade mm. En jävla stil med andra ord....Det ja menar är ju att detta nog inte är sant eftersom det låter som en typsik "Kvällsblaske skit rubrik" Jaja jag tror nog att många andra tycker som jag men många andra tycker nog tvärt emot.
magnusfernstrom
>Ja PeW va är det :)
Måndag ;)
Jag hoppades att det fanns några kloka människor på webforum eller ja man kan ju inte säga att man är dum inte på webforum man kan ju i alla fall nåt inm data men i alla fall det e kul att nån mer hatar expressen eller det gör du väl hehe :) ?
hehe skojare
schysst sida du har haha har du typ haft kul genom att testa slingor eller loopar eller va fanken det nu hter (e egentligen för sent för mig o sita upe nu ;))
Nej, jag 'hatar' inte pressen. Men ibland går de lite väl långt med sina snaskiga rubriker och vinklade artiklar, vilket bör påpekas.
yupp inte minst Expressen hehe har hängt ut min kompis pappa en det ska jag inte berätta om
Dryden skrev:
Är det en nyhet att Sveriges rättssystem är vrickat? :q
Sannerligen INTE! .
Sveriges rättssystem suger gammal träballe!
Kort och gott.
Blårand skrev:
Ja och därför ska jag bli rik =)
magnusfernstrom skrev:
yupp inte minst Expressen hehe har hängt ut min kompis pappa en det ska jag inte berätta om
Om han hade haft sattyg för sig var det säkert rätt också, eller?
magnusfernstrom:
varförhardumellanslagmellanordentarintedessaupponödigplatssehärhurmycketkortaredennameningblirutanmellanslagenklareattskrivaärdetochsåeftersommanintebehövertryckaspacehelatiden
Bara ett tips, alltså. ;)