Kan hundar titta på TV?
16 svar · 772 visningar · startad av mynonaa
En kompis hund satt alltid och tittade på Tv, många gånger när det kom en hund i bild skällde den.
En annan kompis hund tittade aldrig på Tv och skällde inte tillbaka ens när hunden i Tv:n skällde.
Vår hund tittar aldrig på TV!
Hunden som mormor och morfar har blir galen om det är andra hundrar på TV:n. Inte bara det, hon älskar fotboll också - både IRL och på TV. :)
Min kompis har en katt som alldeles tossig (Sexuellt frustrerad AKA Kåt) av ljudet av Formel1 på tv! :e
Det ser förannat skoj ut när katten kollar på F1!
Vår hund började skälla en gång när han var mindre åt en konstig reklam.... :e
Jag har faktiskt också funderat på det ett tag. Min hund börjar skälla när en hund på tv skäller men inte förrän man säger till honom att det finns en vovve i närheten och han lyckas heller aldrig hitta hunden.
Vi har ingen hund så den tittar inte på TV ;) :p
En sak är iallafall säker; hundar kan höra ljudet från TV:n.
Det är nog mest därför dom reagerar som dom gör.
Jag har en katt (hankatt) som älskar att titta på Baywatch.. :e
Dom ser nog att det rör sig på tv:vn men kan inte urskilja något eftersom de har svårt att se 2 dimensionellt.
Däremot så är det nog ljudet som dom reagerar mest på.
Min ena katt tittar aldrig på tv om det inte är fotboll, hockey, tennis eller pingis. Den andra ser bara på Action och ibland ett och annan drama. Jag tror nog att hundar också uppskattar tv.
Jag har en Golden Retriver och den sitter och kolla på tv och om det dyker upp något djur på tvn så blir han jätte nyfiken
Min puckade schäfer tittade på TV, men bara på Vänner. Inget annat program. Och om inte Ross var med så mycket så ledsnade hon och gick och la sig och tjurade i korgen.
Hon visste vilka dagar det var Vänner på TV och det var helt omöjligt att få henne att gå ut vi dessa tidpunkter. Knäppa hund...
Min hund Pontus har dött så jag honom jätte mycket.
Så säg inte puckad hund för det ångrar du en vacker dag