Vad får det kosta?
Då kommer det årliga problemet. Problemet är att fargubben äger allt han behöver. Vad ska man ge till far som fyller år snart?
Alla tips mottages varmt.
18 svar · 477 visningar · startad av mynonaa
Då kommer det årliga problemet. Problemet är att fargubben äger allt han behöver. Vad ska man ge till far som fyller år snart?
Alla tips mottages varmt.
Vad får det kosta?
Whisky och cigarr :q
En flaska Laphroaig kostar 398, då får du två kronor över att göra något kul för. ;)
SirPeter skrev:
En flaska Laphroaig kostar 398, då får du två kronor över att göra något kul för. ;)
Givet!
*Väntar på att mynonaa ska skriva att hans far inte dricker alkohol* ;)
Jag gav min gamla pappa en "årtalsCD" från hans födelseår senast han fyllde - inköpt på bokhandeln. Det är nyheter och musik etc från året. Väckte gamla minnen och blev uppskattad! :) Så räcker pengarna till nå'n kul bok också - Arto Paasilinna är t ex en höjdarförfattare!!
Annars är whisky aldrig fel... Min stora favorit är Bowmore Darkest, som lagrats på sherryfat. Fast den kostar nog lite mer än 400 vill jag minnas... :birp
Mika3l skrev:
*Väntar på att mynonaa ska skriva att hennes far inte dricker alkohol*
Har samlat på sig en massa som han bör dricka upp först. Dricker nästan aldrig...
Och så är jag en hane. Det är inte lätt med dessa URL-namn. :birp
Mika3l skrev:
*Väntar på att mynonaa ska skriva att hans far inte dricker alkohol* ;)
Inga problem. Sänd flaskan till mig :e
SirPeter skrev:
Som sagt...
köp en slips.
Eilert Pilarms Jul-CD :birp
Spelar han golf kan du ju alltid köpa en Golf-pedometer..
PersianBulldog skrev:
Spelar han golf kan du ju alltid köpa en Golf-pedometer..
Vilken häftig liten pryl. :)
En helkväll på en [censur]klubb skulle han nog uppskatta. §e
/RED
Censuren slog visst till §jr :OO
en jacka som ska skydda mot överfall, han börjar väl bli till åren? Och då är detta kanske en bra grej, ska tydligen gå 8000 volt genom jackan om ngn "anfallerl"...
P skrev:
en jacka som ska skydda mot överfall, han börjar väl bli till åren? Och då är detta kanske en bra grej, ska tydligen gå 8000 volt genom jackan om ngn "anfallerl"...
Trodde mynonaas far var man.. :p
No-Contact.com skrev:
FOR WOMEN
:P