webForumDet fria alternativet

Vitt på stan

Småprat

7 svar · 315 visningar · startad av clarkbones

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg
Frågan#1

Var ute på stan igår (centrala delarna av Stockholm) och lade märke till att typ 84% av alla mellan 15 och 25 bar helvita kläder. särskilt vanligt var vita halvlånga byxor. Jag kunde se gäng på 6-7 pers vars klädsel hade fått Mao att gråta av lycka när han såg denna konformism. Själv bor jag på slumsöder och har inte märkt av denna trend så mycket, här är det fortfarande mest palestinasjalar. Jag läste också i tidningen att Kentkonserten på stadion hade "gått i helvitt". Frågan som lyder är då: Är den helvita klädseln en modefluga eller var det allmänt påbud från Kent?

Sen blev det slagsmål på tunnelbanan hem. Sparkar, slag och flaskor flög. Vet inte hur det slutade. Jag var förstås inte inblandad.

Medlem sedan mars 20007 896 inlägg

Påbud från Kent. Fråga mig inte varför...

Medlem sedan maj 20018 027 inlägg

Re: Vitt på stan

clarkbones skrev:

Frågan som lyder är då: Är den helvita klädseln en modefluga eller var det allmänt påbud från Kent?

Enligt vad jag läste i DN, var det ett påbud från Kent. Undrar om man kan börja tala om någon slags Kent Jugend. :l

Medlem sedan sep. 20016 059 inlägg

haha, skummt det där ja.. :l

Men rätt kul ändå att hela publiken är vit ;)

Medlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Jag tycker att det är en kul grej!
Sen skulel de visa foton på fans som skickat in bilder. Också en väldigt kul grej.

Medlem sedan feb. 20013 023 inlägg

Ja, det förklarar ju saken. Tror inte man skall dra några paralleller till diverse organsiationer...

Medlem sedan maj 2003107 inlägg

Något kent intro, vet ej vad detta skulle betyda

Medlem sedan nov. 20018 492 inlägg
266 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2
128 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
133 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
129 ms — ändringar (db)