obelix Medlem sedan sep. 2002 8 900 inlägg Frågan 4 juni 2003 21:31 #1 Har gått sjukskriven i över ett år pga av att min rygg är paj, det tog min läkare över ett år innan han fixade en remiss till magnetröntgen.:OO
Har även halvtaskiga knän.
Fick en tid hos ortopeden, vips mindre än 10 min. senare så hade jag en remiss till magnetröntgen... :o
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Visst e det skoj...
Jag har nyss gjort min magnetröngen & har mest troligt en ryggoperation att vänta! :(
har en här på jobb som gjort en sådan operation för någon månad sen, oxå gått o väntat i nästan två år, inte för att avskräcka er att gör den, men han blev inte bättre tvärtom.. :l
T trexter Medlem sedan mars 2002 1 889 inlägg Jo, visst är det trist. Men jag tycker ändå att du borde skylla detta på regeringen (eller en tidigare regering om du nu skulle råka vara socialdemokrat) eftersom det i praktiken är där vårdtiderna bestäms, inte av läkarna.
:)
Bire skrev:
Visst e det skoj...
Jag har nyss gjort min magnetröngen & har mest troligt en ryggoperation att vänta! :(
Är det på grund av bilolyckan?
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg
m_soderlund skrev:
Bire skrev:
Visst e det skoj...
Är det på grund av bilolyckan?
Jo... Mest troligt iaf då denna smärta är helt ny för mig.
Bire skrev:
Jo... Mest troligt iaf då denna smärta är helt ny för mig.
Aj aj aj då. Inte bra.. :(
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Bra & bra, allt kan vara värre & det är bara att bita ihop! ;) :)
Det som känns värst är ju att man inte är speciellt rörlig, gå & stå är ett rent helvete & sova funkar sådär.
Men att åka Mc, dricka brännvin & lyssna på hårdrock funkar klockrent, bara jag inte står eller går för mycket! :e
Theon Medlem sedan jan. 2002 3 554 inlägg
Bire skrev:
Men att åka Mc, dricka brännvin & lyssna på hårdrock funkar klockrent, bara jag inte står eller går för mycket! :e
De mänskliga basbehoven är alltså tillgodosedda på ett föredömligt sätt :birp
Bire Medlem sedan dec. 1999 19 074 inlägg Ja, ska man vara allvarligt skadad måste man ju se till att kunna utföra livets tre goda ting utan för mycket krångel!