Ja jösses.. :OO
Det tar då aldrig slut på skumma uppfinningar och idéer ifrån detta folk, kolla bara på detta videospel:
http://www.syberpunk.com/cgi-bin/index.pl?page=boonga
15 svar · 432 visningar · startad av Vide
Det tar då aldrig slut på skumma uppfinningar och idéer ifrån detta folk, kolla bara på detta videospel:
http://www.syberpunk.com/cgi-bin/index.pl?page=boonga
Ja jösses.. :OO
shit :e
Just nu sitter jag nästan och gråter av skratt på jobbet, då jag hittade den här underbara avdelningen under samma sida.
ROFLMAO :e :e :e
En skylt på sidan skrev:
!DANGER!
A dangerous toy. This toy is being made for the extreme priority the good look. The little part which suffocates when the sharp part which gets hurt is swallowed is contained generously. Only the person who can take responsibility by itself is to play.
Hahaha! :e :e
I och för sig jädrigt sköna bilder och kommentarer, Override. :D
ROFL! Underbar sida!
Jag blir sugen på att spela Zero Wing!
You have no chance to survive make your time! Ha Ha Ha! :e
.... funktionen i spelet.... nollkoll
OveRRidE skrev:
Just nu sitter jag nästan och gråter av skratt på jobbet, då jag hittade den här underbara avdelningen under samma sida.
ROFLMAO :e :e :e
En skylt på sidan skrev:
!DANGER!
A dangerous toy. This toy is being made for the extreme priority the good look. The little part which suffocates when the sharp part which gets hurt is swallowed is contained generously. Only the person who can take responsibility by itself is to play.Hahaha! :e :e
Weeeeee
*torkar tårar* :birp
Misstänker att spelet inte är utveklat för fingret, utan en helt annan kroppsdel........ :e
Vi har en japansk utbytesstudent i våran klass oh jag kan säga en sak...de är verkligen dåliga på engelska...hon kom ihöstas för at lära sig svensk aoch skulle vara här i tio månader....jag kan säga att hon knäcker ppå svenska nu + att hon pratar med gotländsk brytning... :e
:o VA I..... :o :q !?
Är det seriöst? Om det är, så fattar jag inte varför. Vem vill spela ett sånt sjukt spel :q :l :x
Men ändå, lite kul kanske, om man kan tänka sig att det är så sjukt och udda att det blir kul ;) :e
ROFL :e :o
HAHA :e
*ASG* :e :e :e