Spelar det någon roll om registreringsskylten sitter på en lastbil, buss, MC, trädgårdstraktor eller bil?
Letar efter 016. :)
45 svar · 802 visningar · startad av LeonL · sida 2 av 3
Var finns 001? Idag såg jag två 005 ute på stan och en 002 samt en 007 och 006. Men var finns 001? Var har han tagit vägen?? :q
Läs frågan i sin helhet →Spelar det någon roll om registreringsskylten sitter på en lastbil, buss, MC, trädgårdstraktor eller bil?
Väntar bara på att N. ska skriva i denna tråd.
Vad kom du upp till, 100?
N?
Det var ju jag som drog igång eländet, men nu har jag stått stilla på 101, sökande efter 102, i ett par veckor. Det var lite som luften gick ur en vid 100 men nu spanar jag igen. Jag vill inte släppa ledningen :p
Vide skrev:
Spelar det någon roll om registreringsskylten sitter på en lastbil, buss, MC, trädgårdstraktor eller bil?
Nej allt är tillåtet så länge det är svenska registreringsskyltar.
Luxman skrev:
Vide skrev:
Nej allt är tillåtet så länge det är svenska registreringsskyltar.
Ohh, lycka!!! :D
Har en trädgårdstraktor där vi spelar frisbeegolf, den har nummer 019, och där är jag ju snart. ;)
Luxman skrev:
N?
Det var ju jag som drog igång eländet, men nu har jag stått stilla på 101, sökande efter 102, i ett par veckor. Det var lite som luften gick ur en vid 100 men nu spanar jag igen. Jag vill inte släppa ledningen :p
Kom till Borås. Jag har lagt märke till att det finns en massa 102:or här §e
Gårdagen var extra bra... såg 017 - 021, och 022 vet jag vart den står... :D
Ärligt talat: Är inte denna lek en fara för trafiksäkerheten? Eller ni kanske inte klassar den som en lek, utan en del i vardagen eller något annat piffigt?
Vilket sammanträffande! Jag åkte hem från landet idag och hade inget vettigt för mig i bilen förutom att lyssna på musik. Men lyssnar gör man ju med öronen och jag ville aktivera ögonen. Så jag satte igång och letade efter 001, men det var omöjligt! Det närmsta jag kon var 010. :(
Help me! :D
I ci, då förstår jag vad alla 00x trådar handlar om :e
caze skrev:
I ci, då förstår jag vad alla 00x trådar handlar om :e
LOL :bire
Jag har hakat upp mig på 004 :x
001 är omöjlig. 002 har min granne, dock flyttar jag om en vecka så det gäller ju att hitta 001:an snabbt så jag får min 002-bonus på köpet :)
Jag såg 003:an igår i Stockholm.
Finns en 001:a på Linnevägen i Katrineholm.
Volvo V40 Silvergrå.
Soft!
Gein skrev:
Väntar bara på att N. ska skriva i denna tråd.
Vad kom du upp till, 100?
Ja, jag stannade på 102, för min kombatant Zwery Zen drog sig ur. Då bestämde jag mig för att sluta vid hundra. Men jag såg 101 och 102 direkt efter. Men nu är jag absolut avslutad. Nittioåttan var en knepig jävel...
Jag har inte sett varken 001:an, 002:an eller någon annan heller för den delen. :l Jag får bege mig ut på jakt i morgon i rusningstrafiken! Är det något speciellt man behöver ha med sig? En håv kanske?
001 står på min gata :)
min grannes pappa äger den ;)
själv såg jag ju 16 idag då :)
17 också för den delen. fast den kan jag inte räkna med :( för jag såg den före 16 :(