# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg Frågan 29 maj 2003 12:23 #1
Jag hoppas att du betalar kampanjpriset á 9995:- (ex. moms) för den. Annars är det nog läge att snabbt avbeställa och beställa igen!
refererar till denna tråden: http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=75731
Vart finner man denna till kampanjpris .. känns lite bråttom då det är sista dagen idag!
J Jymdis Medlem sedan mars 2001 6 260 inlägg den e nog slut för längesen *misstänka*
men det är bara en misstanke =)
# #L# Medlem sedan juli 2002 1 363 inlägg jao.. med det var därför jag ville läsa annonsen .. ibland står det så långt lagret räcker .. annars kan man ju göra en beställning innan den 29:e och snällt få vänta tills de får in nya ....
J Jymdis Medlem sedan mars 2001 6 260 inlägg det var väl på dustin.se dom hitta den?
SirPeter Medlem sedan feb. 2001 15 571 inlägg Det där var en kampanj som enbart var den 19:e och 20:e hos HP och de flesta återförsäljare hade den samtidigt.
Det kommer fler såna misstänker jag.
O OveRRidE Medlem sedan feb. 2001 12 078 inlägg
SirPeter skrev:
Det där var en kampanj som enbart var den 19:e och 20:e hos HP och de flesta återförsäljare hade den samtidigt.
Absolut. HP är mycket bra på det där med kampanjer.
KoTTeN Medlem sedan sep. 2001 1 722 inlägg
OveRRidE skrev:
SirPeter skrev:
Det där var en kampanj som enbart var den 19:e och 20:e hos HP och de flesta återförsäljare hade den samtidigt.
Absolut. HP är mycket bra på det där med kampanjer.
Dom är, enligt mig rätt bra på andra saker också.
Alltid lika kul att skriva ut skivfodral på HP skrivaren och lura kompisar att det är orginal :e