:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg
Rikard skrev:
Bröder, systrar, alla övriga fanstyg och gudarna (kjell och Brimba)
*räknar in mig själv bland övriga fanstyg* :e
Instämmer med Theon - här behövs planeras! Sol behövs beställas från SMHI, Grönan måste kontaktas för att hålla de värsta horderna av osnutna småungar ute den dagen och Tyrol förvarnas så det finns bord och öl när vi dyker upp. :birp
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg Inte bara det.
Det behövs kontinuerlig vätskekontroll så staff på Tyrol måste även uppbringa en sån där kylvagn fylld med lämpliga drycker samt ett antal personer som drar runt den efter oss, vart vi än går.
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
:stefan: skrev:
Sol behövs beställas från SMHI,
emissions pappa jobbar på SMHI! :i
PalleMedlem sedan apr. 20003 174 inlägg
Rikard skrev:
Det gör min pappa också. :e
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
LeonL skrev:
Vaddå 5-kamp? :q
Var har du varit de senaste månaderna :q Den här tråden skapades för exakt 2 månader sen. Snacka om att inte ha koll på läget.
: http://www.hypatia.info/wf/wf.asp
Klicka nu på länken, och anmäl dig. :)
BbewernMedlem sedan juni 20023 097 inlägg
Palle skrev:
Rikard skrev:
Det gör min pappa också. :e
Bra. Ju fler som beställer sol över Grönan, desto större sannolikhet att det blir fint väder. ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggVafasen, jag surfade runt massor på www.smhi.se, men jag hittade inte beställningsformuläret..? Kan man inte göra det online? :q
Antagligen kan man bara göra det på plats, så nån Norrköpingsbo får ta och fixa det där! :)
PPeWMedlem sedan juni 200010 432 inlägg De tar endast emot beställningar tillsammans med checkar har jag hört ;)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inläggSå mycket större anledning för någon i Norrköping att ta tag i det hela med andra ord. ;)
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg En styck överriddare är satt i beredskap för denna tillställning. Bokningen av dennes resurser är dock preliminära och kan komma att avbokas om åtgärder från Malmö anropas.
Alltså; jag vill komma och kan jag, så gör jag det. ;)
AaasahMedlem sedan mars 20034 471 inlägg
Rikard skrev:
Bröder, systrar, alla övriga fanstyg och gudarna (kjell och Brimba)
*räknar in mig själv bland övriga fanstyg* :e
... och Tyrol förvarnas så det finns bord och öl när vi dyker upp. :birp
Det här övriga fanstyget propsar på cider....! ;)
Så många najsiga wF:are på samma ställe, hur skulle ni klara er utan mig :birp :birp
hypatiaMedlem sedan feb. 20016 388 inläggÄr det inte lika bra att ni masar er till Eskilstuna, vi har ju Parken Zoo här. :OO
https://www.parkenzoo.se
TheonMedlem sedan jan. 20023 554 inläggJag har meddelat Grönan följande:
Theon skrev:
Lördag 16 augusti kommer vi, 20-25 personer från internetforumet https://www.webforum.nu för att roa oss hos Er och tävla för att till slut kora en (veder)värdig segrare.
Vi behöver hjälp med lämpliga tävlingsmoment, tävlingsformulär, priser med mera.
Jag föreställer mig att vi bör dela upp oss i lag eller grupper så att så många som möjligt är aktiva samtidigt, men har aldrig varit med om något liknande förut så hjälp och tips behövs.
De har lovat att bereda oss största möjliga nöje :D
deleexMedlem sedan maj 2003107 inläggwohoo jag ska till grönan imorgon :e