webForumDet fria alternativet

Hur har helgen varit?

Småprat

33 svar · 735 visningar · startad av Kitti

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg
Frågan#1

Hur har er helg varit? Har ni haft skoj? :)

Själv jobbade jag i lördags och så tog man en sväng ut på krogen senare på kvällen. :bire

Sen får man ju inte glömma att man velat radera Word från datorn.. §jr

Vad ska ni göra nu i veckan, då? Helgen börjar ju tidigare... :e

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Stilla lugn helg förutom fredagsfyllan som kom helt oplanerad. Ska magnetröntga min rygg i sthlm i morgon, åka mc-tur på torsdag, dricka brännvin & lyssna på hårdrock fredag & lördag.

Medlem sedan apr. 20021 899 inlägg

Bire skrev:

Stilla lugn helg förutom fredagsfyllan som kom helt oplanerad. Ska magnetröntga min rygg i sthlm i morgon, åka mc-tur på torsdag, dricka brännvin & lyssna på hårdrock fredag & lördag.

Fullspäckad vecka? :e

Nejdå, jag ska ju jobba lite i dag & onsdag med så fritid finns det!

Medlem sedan sep. 20028 900 inlägg

Bire skrev:

Weeeeeee...
Ska också magnetröntga ryggen och ett knä när jag nu får tid...
Du får skvallra och tala om hur det gick...

Medlem sedan feb. 20001 861 inlägg

Befann mig faktiskt på din hemmaplan, Kitti!

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg

Ska hjälpa till att flytta kommande helg. :)

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Kitti skrev:

Sen får man ju inte glömma att man velat radera Word från datorn..

Då är vi två. Rapporten jag skrev för någon vecka sedan fick utstå en och annan svordom vill jag lova eftersom Word envisades med att gå mot min vilja flera gånger.

I övrigt så var helgen lugn. En middag, en sjuk flicka och hennes syster snörvlade och igår kväll spelade jag sönder mina båda tummar i Need For Speed Hot Pursuit 2 på PS2:an. Har fortfarande ont. :OO Trodde jag skulle klara av 4-5h sträckspelande men ack ve vad jag bedrog mig själv. :e

I helgen har jag inga mer planer än att jobba en sväng på lördag.

obelix skrev:

Weeeeeee...
Ska också magnetröntga ryggen och ett knä när jag nu får tid...
Du får skvallra och tala om hur det gick...

*Tipsar om distansvård*
http://www.mrab.se/mrab/index.nsf/index
kolla om ditt landsting har avtal med dom, ring & boka tid, åk till sthlm o gör det.. Tog mig 14 dagar att få tid, i Falun: 7 månader.

Medlem sedan juni 20008 205 inlägg

Få se... helgen inleddes med att jag kollade på Matrix Reloaded efter en fredag med en slutredovisning och en tenta, sen gick jag hem och sov för att vara utvilad till nästa tenta som började 10:00 på lördagen. När den var avklarad, hem och duscha, och sedan var det dags att hinka öl & lyssna på hårdrock.

Framemot sent på kvällen såg det ut att bli bråk mellan hårdrockargänget jag festade med och ett kickersgäng som ruttnade ur på oss, och det kändes väldigt högstadium, men det blev aldrig något :)

Söndagen var min enda sommarlovsdag, och tillbringades i sängen, framför datorn och framför TV:n med ett avbrott för ett träningspass på eftermiddagen.

Medlem sedan jan. 2001191 inlägg

Fredag, var på Boogiemans releaseparty. Fett ös.

Lördag bakis.
Söndag satt jag med project zero på ps2.

Medlem sedan dec. 19996 522 inlägg

Fredag, fest på något hårdrockarställe i uppsala, lördag morgon tillbringandes körandes buss på en toalett. Lördag eftermiddag fortsatte jag mitt arbetspass med gustavsbergsbusseno och gick av mitt skift vid 6 tiden då jag tog mig hem till stockholm för att inte orka göra någonting mer på hela helgen.

Medlem sedan dec. 20021 061 inlägg

Rätt lugn helg. Ett antal öl och några groggar i fredags med några kompisar. I veckan ska fortsätta med det jag gjorde förra veckan och veckan innan dess. Alltså strejka. Idag är det våravslutning i STAR.

Annars har jag inga planer för veckan.

Medlem sedan dec. 19998 577 inlägg

Fredag: Spelade Gnuttpoker till halv elva, sedan vart det fetfest på krogen.
Lördag: Festade på krogen.
Söndag: Åkte till Sundsvalls frisbeegolfbana och spelade 3 * 18 korgar, sedan vart det någon konstig film på fyran.

Helt OK helg helt enkelt. ;)

Medlem sedan feb. 200112 078 inlägg

Fredag: Drack öl & lyssnade på diverse nostalgisk industri- och synthmusik med goda vänner. Växlade upp ett steg på väg till puben och gjorde en av mina vänner redlöst berusad i baren (han fyllde år) och sen vinglade vi hem.
Lördag: Totaldemolerade en veranda i flickvännens sommarställe, där en ny uteplats planeras. Jätteskoj med kofot och slägga. :D På kvällen gick vi ut, blev överösta med skamlösa förslag av två brudar och sen gick vi (eller jag iallafall, när jag tänker efter..) hem.
Söndagen spenderades på fiket och framför TV:n med en god film och mycket gott att tugga på.

Medlem sedan aug. 20011 946 inlägg

Fredag: Satt vid datorn.
Lördag: Upp kl 05 och åkte till berga där det var besöksdagdag för anhöriga. Titta på lite flyguppvisning och flög hellikopter. Sen avlutades kvällen framför datorn. Söndag tillbringades vid datorn.

Medlem sedan sep. 2001649 inlägg

jodå helgen var bra. Sov i vindskydd natten till söndag. Började åska och regna just när man krypit in. Men sedan vaknade man till strålande sol !

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

Fredag: barnvakt + jobba lite.
Lärdag: full som vanligt ;)c dock på en ny pub den här gången ;) :P
Sändag: tv-spelskväll hos en polare fram till kl 8 måndag morgon, vaknade vid fyra i dag ;) :P

Under veckan skall man väll försöka jobba lite och förhoppningsvis lira lite Golf i sommarvädret ;)

Medlem sedan juni 20019 519 inlägg

återhämtade mig efter Prag.. pratade med min bror..

Medlem sedan apr. 2001664 inlägg

Bästa söndagen på länge!
Jag och sex kompisar käkade god mat och tittade på
The Matrix. Sedan åt vi god glass och tittade på
The Animatrix. Efter det tog alla fram sina handdukar
(25/5) och drog ned på stan och såg The Matrix Reloaded.

Fatta! Matrix-tema och towel day!!!
Kanon!

268 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849
123 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
138 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
128 ms — ändringar (db)