Nicro skrev:
Jag har blivit av med oskulden
Är det därför en del kåkfarare har tatuering, eller vad?
54 svar · 1 529 visningar · startad av Nicrosoft · sida 2 av 3
.... har redan bestämt mig för nästa :e
Läs frågan i sin helhet →Nicro skrev:
Jag har blivit av med oskulden
Är det därför en del kåkfarare har tatuering, eller vad?
tydligen ;) :e
:p
Alla som kan läsa ser väll att det står "Mikul är bäst!" 4 gånger! :P
Gör det ont?
Tatueraren jämförde det med att man tog en blyertspenna och tryckte mot skinnet och samtidigt drog den. Stämmer nog. Jag tyckte inte att det gjorde ont, kändes lite kymigt i böejan bara. Kan säkert vara värre på andra ställen
Man kan väl säga att på skulderbladen och längs ryggraden, när det skakar i hela överkroppen och man känner ett slags "wacka, wacka, wacka-ljud" i hela kroppen, så sitter man inte direkt och njuter. ;)
Men det är värre att göra som jag gjorde... tatuera mig med en spikpistol! :P :e
källa: nån tråd här på wF, tror det va den palle skapade om sin förra tatto... ;)
mikul skrev:
Men det är värre att göra som jag gjorde... tatuera mig med en spikpistol! :P :e
källa: nån tråd här på wF, tror det va den palle skapade om sin förra tatto... ;)
:OO
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=548057#post548057
Ahaa... nu fattar jag vad tråden handlar om :p
Jaja, jag är efterbliven. Och???
Oj... klockan är redan 21:00 Carola på TV jöö!!
Själv funderar jag på att tatuera in rymdfärjan som är rymdfärjornas logo. Finns bland annat på "Astronaut fact book". Är någon förvånad? :birp
Nicrosoft skrev:
One ring to rule them all
One ring to find them
One ring to bring them all
and in the darkness bind them
Och på Mordors språk blir det:
Ash nazg durbatuluk
ash nazg gimbatul
ash nazg thrakatuluk
agh burzum ishi krimpatul
Re: Jag har blivit av med oskulden
Nicrosoft skrev:
.... jag har blivit av med oskulden
Frasse skrev:
Gör det ont
Nicrosoft skrev:
... jämförde det med att man tog en blyertspenna och tryckte mot skinnet och samtidigt drog den. Stämmer nog. Jag tyckte inte att det gjorde ont, kändes lite kymigt i böejan bara. Kan säkert vara värre på andra ställen
hm...
§jr
Fan va cool! Det är Alviska väl? Redit Fin iaf! Vad ska nästa vara?
Nästa skall bli en spindel med skuggor så att den ser ut att "stå upp" på vänster axel.
Varför tatuera sig?