Och, en liten undring ;)
Skall jag skicka ett mail till :q
Svår att veta om det kom fram.
wF-tröjor, resterande exemplar säljes
206 svar · 7 150 visningar · startad av Rikard · sida 8 av 11
Frågan, av Rikard
Jag har ansökt om dispens hos kjell för att få posta denna säljestråd och då det rör sig om webForum-tröjorna så har kjell gett sitt medgivande. Låt mig dock först få poängtera! Jag tar inte emot några som helst förhandsbeställningar än! Det finns två medlemmar - vars nick jag inte kommer ihåg just nu - som, sedan flera månader tillbaka, har önskat köpa ett exemplar av ev. överblivna tröjor.
Läs frågan i sin helhet →Jag tror att Rikard befinner sig i Spanien just nu så det kan nog ta några dagar innan det kommer besked.
Jag tror jag skickar ett till (hemifrån), skickade det förra från jobbet, och det blir semester nästa väcka och jag orkar inte åka till jobbet för att kolla mailen :e
Eller kanske vänta tills jag ser Rikard "online" och PMa :e
Vad har hänt på denna front? :q
Vad har hänt på denna front?
Håller med, det har inte hänt något än eller så är det jag
som inte har fått mailet... :OO
Jag har inte heller fått något mer svar. Sist jag hörde något så var två t-shirtar på villovägar. :l
Tror inte någon fått något mail än. Men Rikard har fixat ut ett lass av tröjor så han kanske tar en liten paus (vilket han är värd) :)
Vad händer egentligen? :o
Rikard är nog helt enkelt på en välbehövlig semester. :D
Jäklar vad ni jagar stackars Rikard! Lugna er. Sommaren är här
och man behöver ju knappt kläder alls. :OO :birp
sneeze skrev:
Jäklar vad ni jagar stackars Rikard! Lugna er. Sommaren är här
och man behöver ju knappt kläder alls. :OO :birp
Det är väl just därför vi vill gå omkring i en wF-tshirt och stoltsera. :e
jag fick en frågan om vilken storlek jag ville ha, men sen har jag inte hört nått mer.. :OO
mikul skrev:
jag fick en frågan om vilken storlek jag ville ha, men sen har jag inte hört nått mer.. :OO
Samma här.
Jag har fortfarande en XL ouppackad med Rikards hemadress och allt.
Att ingen vill åka hit och hämta den förstår jag inte!!!
Får man ett bud nudå?
Om jag tvättar den i 60 grader så passar den nog. ;)
Om du har vägarna förbi här någon dag Lasp så bjuder jag på ett par öl på krogen mot tröjan. ;)
Lasp: var bor du?
Sir Peter ligger bra till.
Nivån på mutor beror alltid på referenserna hos mottagaren.
Du vet väl att jag dricker Dunkel och Weisbeer och sånt.
Finns det i Borås? Skall vara i GBG den 5/8 (Torslanda) Kan det passa sedan? Bor Jaremannen i Borås också?
Vad jag bor framgår i vänstertecknad information. :P
Det borde finnas men jag kan inte säga säkert innan jag har kollat upp det. Har dock inte sett någon av sorterna vad jag kan minnas. 5:e och 6:e funkar fint för mig, den 7:e däremot blir jag upptagen.
Jaremannen bor också i Borås ja.
Lasp skrev:
Vad jag bor framgår i vänstertecknad information. :P
*suck* dagens ungdom har inte koll på sådant ;)