webForumDet fria alternativet

wF-tröjor, resterande exemplar säljes

Småprat

206 svar · 7 128 visningar · startad av Rikard · sida 11 av 11

Frågan, av Rikard

Jag har ansökt om dispens hos kjell för att få posta denna säljestråd och då det rör sig om webForum-tröjorna så har kjell gett sitt medgivande. Låt mig dock först få poängtera! Jag tar inte emot några som helst förhandsbeställningar än! Det finns två medlemmar - vars nick jag inte kommer ihåg just nu - som, sedan flera månader tillbaka, har önskat köpa ett exemplar av ev. överblivna tröjor.

Läs frågan i sin helhet →
Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

& jag har fortfarande en oanvänd..

Medlem sedan juli 200012 978 inlägg

En XL finns hos undertecknad men den är nog reserverad för någon o Borås, bara jag toge mig dit någon gång.

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Lasp skrev:

En XL finns hos undertecknad men den är nog reserverad för någon o Borås, bara jag toge mig dit någon gång.

Japp, det stämmer. ;)

Medlem sedan dec. 20025 871 inlägg

Finns det planer på att trycka nya exemplar?

Medlem sedan feb. 200115 571 inlägg

Det finns säkert underlag för att både trycka och få sålt fler tröjor. Frågan är bara vem som vill ta tag i det.
Som det var sist när Tengblad fixade det så var det ju bland annat en hel del som beställde men sedan gav f-n i att betala för sig och det gjorde ju att det strulade till sig en hel del.

Visar det sig att det finns intresse för det så är det bara för den som känner sig manad att ta tag i det. Kanske finns det rent av någon som har kontakter för både köp av tröjor och tryck som vill hjälpa till?

Det vore inte fel med ett par piké-tröjor med wF-tryck på. ;)

Medlem sedan dec. 199919 074 inlägg

Ska nån ta tag i det så kan ni lika gärna få kontakten av Rikard till det tryckeri som tryckte våra Towelday-shirts..

Det är tammefan den bästa tröjan jag ägt i hela mitt liv. Tvättad multipla gånger, men likförbannat är det lika fräsch som den var ny!

R) Särskriva svordomar är fan det uslaste man kan göra!

Medlem sedan aug. 20013 824 inlägg

*jag vänta fortfarande*

280 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
115 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
129 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
148 ms — ändringar (db)