Brevpress?
Nu är den snart min!
38 svar · 1 353 visningar · startad av OveRRidE · sida 2 av 2
Frågan, av OveRRidE
Jippi! Välkommen till min värld, min sköna monstermaskin! :)
Läs frågan i sin helhet →Torkskåp?
Lysande förslag pojkar, men det där kan jag hitta för en betydligt mindre summa i fackhandeln i vilken stad som helst.
Ojoj, Tänkte också köpa en sådan. Dock lite sent nu men köper den nog ändå till riktiga priset. :r
Inte kan man väl ha en bärbar dator i sängen/soffan.
Hur ska det gå till? :(
Har du fått den än, herr Överridare? :P
Re: Nu är den snart min!
OveRRidE skrev:
Läckert OveRRide.. Grattis! :bire Men jag klurar lite på zipp3rs fråga.. I vilket syfte skall du bruka den? I skolan? Hemma dator a'la Bire eller kanske på något jobb?
"Lite sent nu" ?
Det är det väl inte? Vad jag kan se är priset tom 29/5.
Allvarligt talat. Är det något att rekommendera?
Så många vurpor mitt företag har gjort vad det gäller inköp av diverse prylar så tycker jag nog att knappt 8000:- + moms inte är så mycket att bråka om.
Eller är det bättre att sätta ribban högre direkt?
Seriösa snabba svar? Någon?
Red. Asch! Det var ju nog lite sent ja kanske.... det var ju lillebrorsan det där jag såg....
@nders skrev:
Herr Snabels sinne för ironi är inte lika roligt som Fröken Smillas sinne för snö, om man säger så.
Nej, jag har inte fått den än, eftersom den otroligt kassa leverantören som min återförsäljare beställer av hade tagit in ett för litet lager med denna maskin. Jag nämner inga företagsnamn. ;)
Re: Re: Nu är den snart min!
PersianBulldog skrev:
OveRRidE skrev:
Läckert OveRRide.. Grattis! :bire Men jag klurar lite på zipp3rs fråga.. I vilket syfte skall du bruka den? I skolan? Hemma dator a'la Bire eller kanske på något jobb?
Jag kommer i sommar att resa ganska mycket (hoppas jag) vilket gör att jag gärna vill ha med mig en dator. Dessutom är det ett pris som inte kan missas, speciellt eftersom jag har letat efter en bärbar ett tag. Jag jobbar dessutom lite på distans i mitt arbete och har därför nytta av den så sett.
Efter sommaren kommer jag troligtvis dessutom att flytta neråt landet och söka nytt jobb, och då är det bra att ha en laptop, för det ger mig friheten att 'flytta lätt' om man säger så. Jag skall troligtvis vara inneboende ett litet tag innan jag hittar en egen lya.
OveRRidE skrev:
@nders skrev:
Herr Snabels sinne för ironi är inte lika roligt som Fröken Smillas sinne för snö, om man säger så.
Nej, jag har inte fått den än, eftersom den otroligt kassa leverantören som min återförsäljare beställer av hade tagit in ett för litet lager med denna maskin. Jag nämner inga företagsnamn. ;)
Scribona hade, enligt osäker källa, ett lager på -274 exemplar måndag eftermiddag c:a 15:30. Samma leverantör hade en garanterad inleverans à 1200 datorer imorgon, enligt samma osäkra källa.
Rikard skrev:
OveRRidE skrev:
@nders skrev:
Scribona hade, enligt osäker källa, ett lager på -274 exemplar måndag eftermiddag c:a 15:30. Samma leverantör hade en garanterad inleverans à 1200 datorer imorgon, enligt samma osäkra källa.
Jag är väl medveten om detta.
Problemet var att min återförsäljare aldrig beställer (pga fraktkostnad) innan klockan 14.00. Och då hade redan alla gått åt. :)
pimme skrev:
De har för små skärmar.
pimme skrev:
De är dyrare.
Jovars. 38 995 kronor inklusive moms kanske är lite mycket.. :)
hola.. vart är det denna kampanjen finns .. billigaset jag hittat hittils har kostat ~ 15 papp
Minsann skrev:
de är hemskt otrevliga att spela med.
Det är inte sant! x(
De fungerar väldigt bra att spela med.
Dpo skrev:
Minsann skrev:
de är hemskt otrevliga att spela med.
Det är inte sant! x(
De fungerar väldigt bra att spela med.
ingen som helst känsla i att lira med en sån. :p
(dessutom är den svår att sparka till när det går dåligt. :l )
Bra val override
Jag har iof bara en N800v men jag är hel nöjd ;) har haft den i snart en månad :)
Weee *är sympatilycklig med Override ;)*