* Jobb :l
* Umgås med mina vänner och familj :D
Dock inget tidsplanerat om det var det du menade, jobbet kommer ta runt 5 veckor av min sommar och vännerna och familjen resten :D
Med andra ord inget speciellt planerat :e
10 svar · 279 visningar · startad av Rinaldo
...så kort så det nästan börjar bli dags att planera så man inte bara sover bort hela sommaren...
Har ni något inplanerat än?
* Jobb :l
* Umgås med mina vänner och familj :D
Dock inget tidsplanerat om det var det du menade, jobbet kommer ta runt 5 veckor av min sommar och vännerna och familjen resten :D
Med andra ord inget speciellt planerat :e
Jag skall kasta snöbollar på Palle §e
Ta det javligt lugnt i början och göra lumpen i efter det
Lumpen 
Blir lite wF då 
Men det ska bli skoj! 
Ska till Turkiet med min Regerar.com-kollega Christoffer! :e
Ska flyga över till Kalifornien i Juli. Där hyr jag och min polare en bil för att sen besöka massa skateparker, hänga på beachen och shoppa massa snygga dojjor och kläder. Ska ställa upp i någon skateboardtävling på någon actionsportmässa inriktad för tjejer. Hur det nu ska gå till med massa snygga tjejer runt en hela tiden. En riktig semester med andra ord :h
Sova och läsa!
Ja man är ju arbetslös, ens 2 bästa polare är arbetslösa, en kompis slutar jobba på fredag. Många andra polare tar studenten... Alkohol kommer nog vara rätt mycket inblandat denna sommaren, för ovanlighetens skull.
Första lediga sommaren sedan 1996 och semestern börjar efter midsommar. Då då blir det först och främst att bila till Italien och stanna där nere i en vecka. Sedan ska jag njuta av att ta dagarna som de kommer under de fem sista veckorna av min semester. :)