Skål på dig bire! Du vet att jag älskar dig! :f
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
1 727 svar · 53 382 visningar · startad av Luxman · sida 80 av 87
Frågan, av Luxman
Inledande information och lagindelning: Lag Röd bassebhu beatbox DelPero Gandalf hypatia Johnny Rönnberg mikul oelbal Quid SgtPepper SirPeter Lag Blå @nders :stefan: annesophie Babbelfisken Brimba Kitti Mika3l Racerankan Selle voigtann1 zipp3r För varje lag startas en lagtråd, där skall varje medlem posta sina inlägg i sitt lags respektive färg. Detta kommer även
Läs frågan i sin helhet →Brimba skrev:
Att klanka ner på övriga deltagare i såpan är ett av mina hemliga uppdrag som jag fått av tävlingsledninge, vill du verkligen att jag skall bryta mot reglerna och riskera att bli utröstad?
Min uppfattning är att hemliga uppdrag är just hemliga, och icke skall röjas för andra deltagare, då det betraktas som regelbrott? :P
Puss på Brimba.
@nders skrev:
Min uppfattning är att hemliga uppdrag är just hemliga,
och icke skall röjas för andra deltagare, då det betraktas som regelbrott? :P
Att ikläda sig rollen som tolkare åt tävlingsledningen kan också betraktas som regelbrott. §jr
Huruvida vi skall sätta regelbrottsrubricering på Brimbas tilltag eller ej avslöjas ej nu. ;)
Är det inte just en sån här t-shirt du alltid önskat dig? ;)

Den var snygg!!!
Det kallar jag kvalitéts T-Shirt!
Lofberg skrev:
Är det inte just en sån här t-shirt du alltid önskat dig?
Var det allt ni kunde komma med?
Vi som håller på @nders har lite mer stil än så.. ;)

Givetvis finns det gott om plats för Tävlingsledningen! :bire
Palle skrev:
Lofberg skrev:
Är det inte just en sån här t-shirt du alltid önskat dig?
Var det allt ni kunde komma med?
Vi som håller på @nders har lite mer stil än så.. ;)
Fixat turbon än?
Gillas! :D
Stackars tävlingsmotståndare. Nu när den officiella, dessutom dryckessponsrade, snabelbilen anlänt kan jag inte annat än tycka synd om övriga deltagare. Välkommen in, kära vänner, välkommen in! Här finns gott om plats. :e
Tyvärr kan jag inte bidra med snabelbilar eller ens en banner som Palles, så jag får väl göra nåt så simpelt som:
GO @nders! GO @nders! Marsvinet till final!!! Snabelpower!!! YEAH!
Då var man här igen då! 4 sidor olästa i denna tråd :e ni jobbar på bra!
Måste ställa en fråga till Brimba: Är Zerpens eller vad han kallar sig din kompis eller är det du själv, eller något annat? :P
Välkommen till huset Bire! :) Du hittar nog dörren själv.
Snyft för hypatia :( Tack för den här tiden. När babyn kommer:
Sebastian är väldigt fint namn *Tips* Om det blir en sån där annan kanske Sebastiana funkar? :e
Nytt uppdrag ser ja. Sport - det gillas. Hoppas tävlingsledaren ger oss tid så att man inte måste vara inloggad exakt när uppdraget släpps för att värdigt kunna deltaga ;)
För övrigt: ha en trevlig midsommar! :birp
bassebhu skrev:
Är Zerpens eller vad han kallar sig din kompis eller är det du själv, eller något annat? :P
jag skulle nog själv säga något annat, vad för något annat har jag tyvärr ingen aning om, jobbar på att förstå det själv som bäst. :r
brimba rular !!!!!!!!
bire, får du va me o leka också :birp
Hmmm... vem den där Herpez än är så måste han ha några pinnbultar som sitter fel uppe i kolan.
Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild ;) :p
Lofberg skrev:
Weeee. Jag kan bekräfta: Har Zerpens på bild ;) :p
r/ redigerade du basse? :q ;) :e
bassebhu skrev:
Hmmm... vem den där Herpez än är så måste han ha några pinnbultar som sitter fel uppe i kolan.
japp, det verkar inte bättre, dock så håller jag inte på med kola. det är så dyrt, sedan så har jag hört att man blir så beroende.
jag är imponerad av dig bassebhu, du verkar vara en fin kille. ska bli kul att se när du blir 4a i tävlingen.
brimba kommer vinna.
men jag kan vara din kompis om du vill, du verkar lite ensam. dock så får du stå för kolan. :birp
ps. jag ser att du varit inne på min sida bassebhu, gör gärna fler besök.
brimba är bäst !!!!!!!!
( ja bire, du ligger fint till du med, en hedrande 2a plats :) )
oj oj oj , du är ju en övikskille. fan då stiger du bassebhu, du kommer att bli 3a då.
kanske träffas vi i sommar :birp