tusen :e
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
1 727 svar · 53 470 visningar · startad av Luxman · sida 51 av 87
Frågan, av Luxman
Inledande information och lagindelning: Lag Röd bassebhu beatbox DelPero Gandalf hypatia Johnny Rönnberg mikul oelbal Quid SgtPepper SirPeter Lag Blå @nders :stefan: annesophie Babbelfisken Brimba Kitti Mika3l Racerankan Selle voigtann1 zipp3r För varje lag startas en lagtråd, där skall varje medlem posta sina inlägg i sitt lags respektive färg. Detta kommer även
Läs frågan i sin helhet →tusen SVAR :stud: ;) :p :birp
:p
Det var därför du svara så snabbt, en misslyckad :p , ;)
Jag kör trim() på mina inlägg :p
Hjälp! Vår tråd är invaderad!
Tävlingsledningen informerar, nytt uppdrag
Då snabeln hade synpunkter på tidpunkten för uppdraget med ordflätan så kommer det en till nu så han slipper gnälla. ;)
Den här ordflätan passar i såpa-baren då flätan består enbart av ölsorter,
ledordet på 4 bokstäver, under korsordet, är den person på wF som oftast, och då inte bara till namnet, förknippas med öl.

Lycka till snabeln :birp
Den som först presenterar rätta lösningen är garanterad en pluspoäng.
Ledtråden va ju inte så svår å knäcka men jag avbröt därefter :e
Skoj korsord det där. :bire
Nu ska jag till Göteborg på Systembuilder Tour 2003, så ni får ha det så jävligt.. vi ses igen typ i november... ;)
Då var det klart. :birp
SirPeter skrev:
Då var det klart. :birp
Jag har varit klar i flera timmar men inte kunnat skicka in förrän nu! Jag var förmodligen klar först av alla.
@nders skrev:
Jag var förmodligen klar först av alla.
Det tror jag med att du var fast det jobbiga blir att bevisa det för tävlingsledningen. ;)
Bevisa? Tävlingsledningen vet att jag är fullständigt inkapabel att fara med osanning. Mitt ord duger gott!
Pssst, ett tips kära deltagare är att kolla när glassgubben var vaken, eller skulle gå och lägga sig. Sen kan ni övriga räkna hur många timmar sena ni var :birp
Noterar vissa uppdrags plus i lilla svarta, noterar även aktivitetspoäng för övriga lösningar.
Vadå? Bara för att glassgubben är vaken och tycker att det är skoj, måste han då med nödvändighet ha löst korsordet och dessutom löst det rätt? :OO
Förresten har inte glassbilen 88:an blue, så de suger! x(
hypatia skrev:
Vadå? Bara för att glassgubben är vaken och tycker att det är skoj, måste han då med nödvändighet ha löst korsordet och dessutom löst det rätt? :OO
Förresten har inte glassbilen 88:an blue, så de suger! x(
*moahaha*
88:an blue? Äckligare glass var det länge sen jag blev tvingad att smaka på... *spottar och fräser*
Tacka vet jag Sandwich - originalet och inte GBs patetiska efterapning. :)