QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg
PersianBulldog skrev:
Reefer skrev:
Men är det verkligen 30000 unika besökare? jag håller mig djupt skeptisk till Lunarstorms statistik...
Vad är en unik besökare? Vad måste besökaren göra för att bli "unik"? :q
En unik besökare är bara en person, dvs. om du besöker Lunarstorm två ggr en dag så räknas du som bara en besökare.
OOveRRidEMedlem sedan feb. 200112 078 inlägg Sammanfattningen av tråden blir därmed att vi (jag) dömer brantis rättvist men hårt och konstaterar att om han inte kan se skillnad på wF och Lunarstorm, kanske det är bäst att han håller sig till Lunarstorm.
Stödpunkter för denna slutsats är att en medlem på wF borde veta bättre än att registrera ett dubbelnick (trots att det står i reglerna) och helt enkelt göra som normala människor och kanske starta en omröstning (?) eller liknande för att skapa en nyttig debatt kring ämnet (om det nu går).
Annars är det lika bra att hålla sig borta från tangentbordet helt och hållet.
JJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inläggJJosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg
Qimen skrev:
renholm skrev:
tsss
:OO Jag gissar på att det inlägget har ngt med denna sida att göra. :p
Du gissade fel. §jr :e
Jag m.fl. gissade rätt... ;)
BireMedlem sedan dec. 199919 074 inläggJag är iaf förbannat stolt över att befinna mig på Brantis ignorelist här på wF efter denna högst makabra bedrift.
Tack Brantis, trots att du måste klicka på en länk för att läsa detta inlägg.
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inläggSorry Bire, jag kan tyvärr inte läsa vad du skriver med mindre än att jag klickar på en länk. Och! Ikväll är jag inte på humör för att göra det. :e
MmrblondeMedlem sedan aug. 20012 349 inlägg Ibland blir det väl mycket sandlåda här på wf. Så vaddå att han reggade ett nytt nick, jag tyckte det var kul att se den reaktion han fick fram. Spelar väl ingen roll, hetsar man upp sig för det är det nog dax att se över sina prioriteringar i livet ;)
Många här berömmer sig om att vara så öppna i sinnet, men så fort lunarstorm kommer på tal så är det rakt av bara skit. Det är ju sill på hög nivå. Jag har många vänner i 25 - 30 års åldern som hänger på lunar, så det är inte bara fjortisar. Jag har självt hängt i deras diskus och hjälpt folk (även om det var ett tag sedan) och anser att det finns många duktiga där med. Lunarstorm har som primärt mål att vara en community, och wf är ett rejält forum. Låt varje sak vara vad det är och acceptera det för vad det är, allt annat är bara förtryckarmentalitet och inavel.
Jag blir lika ledsen varje gång folk här drar kniv när lunarkommer på tal (även jag tycker att lunar pasar mig dåligt, men inte måste jag trycka till alla som säger något positivt om lunar för det.)